De levensgenieter
Stamgast
- 311
- 14/08/22
- 162
Valt wel mee hoor. Kwaliteit kost geld...maar dan geniet je ook echt .Dan heb je nog steeds een dikke bankrekening nodig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenValt wel mee hoor. Kwaliteit kost geld...maar dan geniet je ook echt .Dan heb je nog steeds een dikke bankrekening nodig.
Als dat altijd zo zou zijn .Valt wel mee hoor. Kwaliteit kost geld...maar dan geniet je ook echt .
Eens, ik denk er hetzelfde over. Ik ben inmiddels een vijftiger en ontvang geregeld dezelfde dames (die ik overigens ooit zelf heb benaderd) en die zijn in leeftijd tussen 23 en eind 50. Het merendeel van hen is twintiger. Ik ontvang ze in een net en schoon huis, met een drankje en eventueel een sigaretje op de bank vóór en na de actie, de vergoeding is van tevoren voor beiden duidelijk en ze komen graag terug (en soms haal en/of breng ik ze zelfs naar huis). We hebben samen als twee volwassen mensen een leuke en relaxte avond dus van enig bezwaar wat betreft het leeftijsverschil is van beide kanten geen sprake.Hier ook contact met een aantal jonge vrouwen via SJ. Echter ik voel mij totaal niet bezwaard. Ze hebben zelf gereageerd op mijn advertentie, regelmatig een afspraak, krijgen uitstekend betaald en ik krijg steeds terug dat ze zelf ook een leuke avond hebben. In mijn privéleven heb ik ook een relatie gehad met een vrouw die 22 jaar jonger was dan ik.
Precies! "Work hard - Play hard"!Gewoon heel hard werken, kan je ook heel hard ontspannen.
en wil dat halfbloedje niet delen???Een Afrikaanse vrouw zei mij ooit.
"Leeftijd bestaat niet , je leeft nu"
Maar dat zou ook niet werken in onze regeltjes maatschappij.
Alhoewel regels zijn er wel ,maar ieder leeft toch zijn eigen leven.
En als je graag jongere dames date waarom niet. Wel 18 plus natuurlijk.
Sinds 2 maanden spreek ik af met een slanke lieve halfbloed dame van 40 jaar. Ze had het pas over haar vader die is 59. Tja ik ben juist 60. Sommigen beginnen erg vroeg...
heerlijk gevoel is dat hoor voor mij geldt ik ben 62 en mijn vriendin is 42 en ik vind het prima en zij ookEen Afrikaanse vrouw zei mij ooit.
"Leeftijd bestaat niet , je leeft nu"
Maar dat zou ook niet werken in onze regeltjes maatschappij.
Alhoewel regels zijn er wel ,maar ieder leeft toch zijn eigen leven.
En als je graag jongere dames date waarom niet. Wel 18 plus natuurlijk.
Sinds 2 maanden spreek ik af met een slanke lieve halfbloed dame van 40 jaar. Ze had het pas over haar vader die is 59. Tja ik ben juist 60. Sommigen beginnen erg vroeg...
Kun je haar wel aanheerlijk gevoel is dat hoor voor mij geld ik ben 62 en mijn vriendin is 42 en ik vind het prima en zij ook
Partner zijn van of afspreken met… is toch een ganse wereld van verschil, me dunktPff, 20 jaar verschil maar.
Ik ben (bijna) 65 en spreek regematig af met een Haïtiaanse die half in de twintig is.
Pffff, nog geen 40 jaar verschil maar.Pff, 20 jaar verschil maar.
Ik ben (bijna) 65 en spreek regematig af met een Haïtiaanse die half in de twintig is.
Dat dus! (maar dan zonder die 'Dracula'! Haha!)Mijn laatste vaste afspraakjes waren met een jonge deerne die mijn kleindochter kon zijn. 42,5 jaar jonger dan ikzelf .
Ik voel me vaak soms als een soort Graaf von Dracula, doch zonder bloeddorstig te zijn: het voorrecht te hebben met een jonge meid de lakens te mogen delen laadt mij (na de ontlading) fysiek maar vooral mentaal op. Doch ik maak me geen illusies: hoe liefkozend en attent ze ook zijn "in the heath of the battle", op straat zou ik hen nog geen blik waard zijn….
Wat ben je enorm gefixeerd op het geven van goede sex aan een dvp.Dat dus! (maar dan zonder die 'Dracula'! Haha!)
Het voorrecht om met zo'n jonge meid de lakens te mogen delen... En... als je dan ook nog goed bent in bed... en haar kan laten ervaren wat allemaal mogelijk is... en zij dan helemaal los gaat... Man!
Nu... ben echt niet van plan om met jou af te spreken hoor!Daarbij zijn ook veel vrouwen " pleasers " die vinden het mooi dat jij geniet .
Hetzelfde als jou @Marco , maar dan de vrouwelijke versie.
Daar spreek ik graag mee af.
Ik denk dat het meer het zoeken van een gezamenlijk genot is of gewoon als man willen ervaren dat je het goed doet/zij ook kan genieten van jouw handelingen.Wat ben je enorm gefixeerd op het geven van goede sex aan een dvp.
Eigenlijk is de bedoeling dat zij dat aan jou doet gezien dat jij betaalt ,en ook heel wat meer dan 50€.
Daarbij zijn ook veel vrouwen " pleasers " die vinden het mooi dat jij geniet .
Hetzelfde als jou @Marco , maar dan de vrouwelijke versie.
Daar spreek ik graag mee af.
Daarom denk ik ook dat je dit soort GFE ervaringen eerder zult vinden bij dames die weinig afspreken dan dames die in een club of achter het raam veel meer mannen zien. Met alle respect, maar het is een ander soort dienstverlening.Veel mannen zoeken niet alleen een machine, maar iemand die er echt is en zich volledig kan laten gaan.
En... dat hoeft daarom nog geen 'GFE' te zijn hoor.Veel mannen zoeken niet alleen een machine, maar iemand die er echt is en zich volledig kan laten gaan.
Daarom denk ik ook dat je dit soort GFE ervaringen eerder zult vinden bij dames die weinig afspreken dan dames die in een club of achter het raam veel meer mannen zien. Met alle respect, maar het is een ander soort dienstverlening.
Maar... als je dan toch dat geld te spenderen hebt... waarom dat dan zoeken bij de ramen??Ik denk als je met 200 euro of 250 euro bij een raam dvp binnenstapt ze alle tijd zal nemen om je goed te verwennen met alles erop en eraan. En buiten zullen mannen zich frustreren als ze ook die dame wilde hebben want die gordijn die blijft maar dicht. En er zijn mannen die zeggen, een mooie vrouw, goede service dat mag geld kosten en die dit met liefde geven aan een raamdvp en zelfs nog met een extra gift ofzo er bovenop. Als je echt geld genoeg hebt of je kan het missen, waarom niet dan. Ben je dood moet je toch alles achterlaten. Dus beter maar genieten.
Eens. Een geile ervaring kun je in elk segment krijgen, als ook teleurstellende ervaringen. Je moet ook alleen geld uitgeven aan deze activiteit als je het ook echt kunt missen. Dus 'duur' is niet altijd beter. Een dame die er zelf ook plezier aan beleeft zou voor mij wel belangrijk zijn. Als ik seks zou hebben met iemand die ongeïnteresseerd tegelijkertijd een serie bekijkt op televisie … (er is een bekend amateur filmpje, maar kon die nu even niet vinden).Ik denk als je met 200 euro of 250 euro bij een raam dvp binnenstapt ze alle tijd zal nemen om je goed te verwennen met alles erop en eraan. En buiten zullen mannen zich frustreren als ze ook die dame wilde hebben want die gordijn die blijft maar dicht. En er zijn mannen die zeggen, een mooie vrouw, goede service dat mag geld kosten en die dit met liefde geven aan een raamdvp en zelfs nog met een extra gift ofzo er bovenop. Als je echt geld genoeg hebt of je kan het missen, waarom niet dan. Ben je dood moet je toch alles achterlaten. Dus beter maar genieten.
Maar... als je dan toch dat geld te spenderen hebt... waarom dat dan zoeken bij de ramen??
Ik denk dat het een ander soort ervaring en spanning is. Het 'jagen' langs de ramen, de spanning van het onbekende is misschien ook leuk. Ook daar kun je jonge meiden vinden. Een afspraak met een jonge HC dame moet je soms weken tevoren al boeken, ook reuze spannend om naartoe te leven, maar wel een andere ervaring weer.Maar... als je dan toch dat geld te spenderen hebt... waarom dat dan zoeken bij de ramen??