Het had m’n dochter kunnen wezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is ook gewoon 100% een vooroordeel. Er zijn heel veel verschillende psychische aandoeningen en dit is niet equivalent aan zwak.

Verder is het vooral zwak om andere mensen die je niet eens kent te veroordelen.
Maar je zal zien, de grootste schreeuwers overschreeuwen vooral hun eigen onzekerheden 🤐

Bekijk bijlage 180348
Ja inderdaad dus het is gewoon kortzichtige lompe eikel

Geen moeite mee als ik in zo'n situatie kom. Vooral bij massagewereld studentes gehad die het juist prettig vinden dat ze niet alles hoeven te doen. Maar in privehuizen ook wel eens dvp's gehad die mijn dochter (ik heb er geen) hadden kunnen zijn. Maar ik vind het niet de sfeer ten goede komen als ze netjes opgevoed blijken en me aanspreken met....... U🤭
Ik snap het ergens wel want ik verbaas me zelf wel eens bij de fysiopraktijk waar ik kom als daar een jonge therapeute alle 70plussers (daar ben ik nog niet in de buurt) standaard met jij aanspreekt.
Maar een dvp die me met U aanspreekt vraag ik altijd dat achterwege te laten.

Steeds meer bedrijven vinden het kennelijk bon ton om je en jij te hanteren.
In de aanhef nog mijnheer/ mevrouw en in de eerste de beste regel meteen al "je".
Misschien vinden de meeste Nederlanders dat geen probleem, maar wie denkt datzelfde in het buitenland te kunnen doen, slaat de plank goed mis.
In Frankrijk en Duitsland sta je meteen op achterstand als je tu in plaats van vous of Du in plaats van Sie zegt.

Ik bedenk me net dat het best wel geil zou zijn als een dvp van 20 jaar jonger mij gedurende ons afspraakje met 'u' en 'meneer' aan zou spreken...
Bij het niet meer bestaande Huize Monique in Amersfoort werkte destijds een lekkere jonge dame die dat bijna standaard deed. Stelde zich onderdanig op en sprak je aan met "u" en "meneer ". Eenmaal naakt ging dat onderdanige er af en was het een beest op bed. Heerlijke uurtjes mee beleefd. Zelfs met een trio.

Nu... beter dan die 'Sharon' die destijds (kort) werkte bij Cristal Privé. Dame was ruim een kwartier te laat, en ik was haar eerste klant van die dag.
Toen ze eraan kwam riep de vrouw des huizes meteen 'Ha! Daar is ze'!

En... Sharon: 'Ha! Mot ik met jou'? (eerste contact!)
Ik meteen: 'Goeie middag mijnheer! Had u een afspraak met mij'?

Dus... dat beleefde is wel relatief...

Via mijn SJ advertentie heb ik nu vast contact met twee 21 jarigen. Aan de ene kant supergeil maar aan de andere kant voel ik me ook wel een beetje een viespeuk af en toe (ben een 40-er). Voelt voor mij wat dubbel allemaal.

Maar de dates zijn leuk en geil en de dames genieten ervan en krijgen een leuke vergoeding. Dus op zich niks mis mee.

Via mijn SJ advertentie heb ik nu vast contact met twee 21 jarigen. Aan de ene kant supergeil maar aan de andere kant voel ik me ook wel een beetje een viespeuk af en toe (ben een 40-er). Voelt voor mij wat dubbel allemaal.

Maar de dates zijn leuk en geil en de dames genieten ervan en krijgen een leuke vergoeding. Dus op zich niks mis mee.
Zie idd ook geen probleem...
En zolang beide partijen ermee instemmen...

Heerlijk toch, ekker ongeremd vrijen met alles er op en eraan. Ik hou daar ook van, ongeremd genieten en doen.

Hier ook contact met een aantal jonge vrouwen via SJ. Echter ik voel mij totaal niet bezwaard. Ze hebben zelf gereageerd op mijn advertentie, regelmatig een afspraak, krijgen uitstekend betaald en ik krijg steeds terug dat ze zelf ook een leuke avond hebben. In mijn privéleven heb ik ook een relatie gehad met een vrouw die 22 jaar jonger was dan ik.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan