Precies!Voor je bedskills te verbeteren. Ben je nooit te oud en zijn dvp´s idiaal.
Oefening baart kunst... en welke oefening is er nou leuker dan... Haha!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrecies!Voor je bedskills te verbeteren. Ben je nooit te oud en zijn dvp´s idiaal.
Niet veel. uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een oudere vrouw ook leuk is. Ze hebben ook gewoon meer ervaring en minder taboe´s. Waar je veel van kan leren.Precies!
Oefening baart kunst... en welke oefening is er nou leuker dan... Haha!
Zeer zeker!Niet veel. uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een oudere vrouw ook leuk is. Ze hebben ook gewoon meer ervaring en minder taboe´s. Waar je veel van kan leren.
Trek eens aan mijn vinger ?Gewoon aanspreken zoals je elke vriendin van je dochter zou aanspreken.
Vertel..... hoe moet het in bed? Is daar een standaard recept voor?Trouwens... uit persoonlijke ervaring leerde ik dat vrouwen -ook bij betaalsex- best een man met 'bedskills' weten te waarderen.
Als je dus 'weet hoe het moet in bed'... en je ook initiatief en inzet toont... is leeftijdsverschil echt geen probleem hoor... Integendeel!
Daarvoor zijn het ook hoeren! Ze hebben met 2 zaken problemen volgens mij: Of je blijft iets langer; of ze denken dat je 10 € minder betaalt dan afgesproken.Het kan nog erger: ik lig met vrouwen in bed die 5 tot 8 jaar jonger zijn dan mijn dochter.
Mijn dochter is 29.
Dat is pas pittig.
Maar ik zit er niet mee.
De twee dames die ik momenteel bezoek ook totaal niet.
Ik blij, zij geld, dus ook blij.
Veel diepere logica dan dit moet je er niet achter zoeken.
Dat maakt het ook net zo leuk!Vertel..... hoe moet het in bed? Is daar een standaard recept voor?
Elke vrouw vind weer wat anders lekker.
Trek eens aan mijn vinger ?
En... er is inderdaad een (soort van) 'standaard recept', nl. open staan voor de ander... oprechte bewondering voor haar vrouwelijke rondingen... en vooral inzet!Vertel..... hoe moet het in bed? Is daar een standaard recept voor?
Ik las eerst: minder tatoes.Niet veel. uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een oudere vrouw ook leuk is. Ze hebben ook gewoon meer ervaring en minder taboe´s.
Huwbaar zijn ze vrijwel allemaal. Vruchtbaar daarentegen...Voor de goede orde: Ik heb geen dochter, een zoon ook niet. Een vrouw/vriendin is er ook niet. Voor die laatste functie staat de vacature open. Mogelijk dat we dan op termijn een zoon, dochter of allebei krijgen. Mocht u dus iemand kennen van het vrouwelijk kunne en van huwbare leeftijd, laat het mij weten, laat het haar weten, laat ons weten.
Ik ken een man die op zijn 58 zijn eerste tattoo gezet heeft.Tatoes hebben weinig of niets te maken met keeftijd. Mijn ervaring
Een oom van me die hardloper is, werd ergens in de 30 al als veteraan gezien...Om 40 als senior te beschouwen gaat me wel te ver
Precies, je kan ook skills be-oefenen......voordat je thuis op je vrouw losgaatVoor je bedskills te verbeteren. Ben je nooit te oud en zijn dvp´s idiaal.
Adoptie is ook een mogelijkheid.....Over 20 jaar komt een filmpje online waarop te zien hoe een pleegdochter verwend wordt door haar pleegpapaHuwbaar zijn ze vrijwel allemaal. Vruchtbaar daarentegen...
Een late 'midlife-crisis' misschien?Ik ken een man die op zijn 58 zijn eerste tattoo gezet heeft.
Of als in mijn geval voor de toekomstige vriendin/ vrouw.Precies, je kan ook skills be-oefenen......voordat je thuis op je vrouw losgaat
MOgelijkEen late 'midlife-crisis' misschien?
Kan ik me zo al iets bij voorstellen ja...Was laatst op een verjaardag van 61 jarige en zijn vriendin van 26 deed de deur open.
Zijn dochter van 30 vindt het maar niks.
Zoiets vertellen, noemen ze in Belgisch Limburg "stoefen".In slappe toestand staat er op mijn pik "GUL" In erecte toestand lees je "Groeten Uit Lelystad".
Kunt u dat vertalen in het Nederlands?Zoiets vertellen, noemen ze in Belgisch Limburg "stoefen".
Opscheppen is 'stoefen'.Kunt u dat vertalen in het Nederlands?
Totdat de vrouw bij vergissing zegt: "Hee, laatst had een man er groeten uit Langetabbetje op staan."In slappe toestand staat er op mijn pik "GUL" In erecte toestand lees je "Groeten Uit Lelystad".
Die zijn er genoeg!Waar zijn de jonge dames die wel eens met een oudere jongere willen stoeien?
Taboes ook niet. Als je geen jonge meiden kent die niet vies zijn van kinky seks, dan heb je nog niet goed gekeken.Tatoes hebben weinig of niets te maken met leeftijd. Mijn ervaring
Precies!Die zijn er genoeg!
Taboes ook niet. Als je geen jonge meiden kent die niet vies zijn van kinky seks, dan heb je nog niet goed gekeken.
Staat er niet eerder Gd? Anders krimpt jouw pik voor en achter de L.In slappe toestand staat er op mijn pik "GUL" In erecte toestand lees je "Groeten Uit Lelystad".