jumpstreet
Meubelstuk
Tja maar heb over sommige dingen dat ik denk: man man manJa natuurlijk, dat geldt toch voor alle wetgeving?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTja maar heb over sommige dingen dat ik denk: man man manJa natuurlijk, dat geldt toch voor alle wetgeving?
Een USofA, elke staat zijn eigen wetten en regels1 Europa maar allemaal verschillende regel, echt fantastisch!
Ik snap wel dat elk land nog wel zijn eigen grondwet heeft, maar over sommige dingen denk ik ja je wilt eenheid maar creëert dat niet.Een USofA, elke staat zijn eigen wetten en regels
Zelfs regels uit 18## die zeggen dat je niet hand in hand met een dame over straat mag, ook niet je echtgenote
Zal wel niet meer echt gecontroleerd worden maar de wet bestaat nog steeds!!
Sinds kort is de leeftijdsgrens 21 jaarAah, dank voor deze correctie.
Dan moet je vader zich een beetje laten bijscholen.Sinds kort is de leeftijdsgrens 21 jaar
Heb kontakt gehad met heit !!
Onder 21 is illegaal en
strafbaar !!
Laat ze in de VS maar eens beginnen met een uniform systeem van stemmen en stembiljetten.Ik snap wel dat elk land nog wel zijn eigen grondwet heeft, maar over sommige dingen denk ik ja je wilt eenheid maar creëert dat niet.
Ik wil helemaal geen eenheid! In sommige EU landen hebben ze dat vreselijke 'Noors model' ingevoerd waardoor klanten strafbaar zijn (maar prostituees niet) als ze betalen voor seks. Laat ons dan maar onze eigen regels hebben.Ik snap wel dat elk land nog wel zijn eigen grondwet heeft, maar over sommige dingen denk ik ja je wilt eenheid maar creëert dat niet.
In een privehuis in Den Haag ligt de grens in ieder geval wel op 21.Dan moet je vader zich een beetje laten bijscholen.
Lees ook mijn eerdere antwoord: https://www.girlsreview.nl/threads/het-had-m'n-dochter-kunnen-wezen.21199/page-32#post-790241
Soort van oldje?Geen buikje, niet kaal, niet grijs. DVP's zeggen tegen mij dat ik er jong uit zie. Ik had hun opa kunnen zijn.
Ben zelf ondertussen 64+, net geen 65.Vooral niet roken en ook alcohol (en andere drugs z.n.) met mate.
Dat is me wel iets!Ben zelf ondertussen 64+, net geen 65.
Heb gerookt tot ongeveer 50 jaar, drink bijna iedere dag.
Toch schatten de meesten mij begin 50, ondanks mijn bril, mijn hoorapparaten en mijn kale kop.
Jonger uitzien zit waarschijnlijk in de genen.
Mijn vader is 92, doet nog alles wat een vent van 65 doet, en heeft nog meer haar dan ik. Moet hem nog heel vaak zeggen dat hij gerust wat minder mag doen. Veel 40-jarigen kunnen zijn tempo niet volgen!
Dat is wel een omslachtige manier om te zeggen dat je 64 bent zeg.Ben zelf ondertussen 64+, net geen 65.
Of je lijkt iets jonger dan 65 zoDat is wel een omslachtige manier om te zeggen dat je 64 bent zeg.
Jij weet het beter dan het Heit?Dan moet je vader zich een beetje laten bijscholen.
Lees ook mijn eerdere antwoord: https://www.girlsreview.nl/threads/het-had-m'n-dochter-kunnen-wezen.21199/page-32#post-7902
ehm,Of hij weet niet wat Heit is of hij weet niet waar je werkt.
In dit geval waarschijnlijk wel. Mijn ervaring met bepaalde stichtingen, instanties enzovoort is dat ze het ook niet altijd scherp hebben. Of je hebt de informatie niet helemaal goed begrepen.Jij weet het beter dan het Heit?
V.a 21 jaar dus !Prostitutie in Den Haag
Prostitutie is toegestaan. Voor sekswerk gelden wel strenge regels. De gemeente wil ervoor zorgen dat sekswerkers veilig en gezond kunnen werken. De seks moet bijvoorbeeld vrijwillig zijn en mag alleen tussen volwassenen gebeuren.www.denhaag.nl
Regels verschillen per land in Europa. In Spanje en Portugal V.a. 18 jaar. Ierland volgens mij vanaf 22 jaar. Maar dat kan onlangs ook veranderd zijn naar 21. Weet ik niet zeker.V.a 21 jaar dus !
Gewoon ff aanklikken dan zie je dat er 21 jaar staatLink vd gemeente staat er toch bij
In gemeente Den Haag, jaV.a 21 jaar dus !
Er zijn ook mensen die 3 pakjes per dag roken en nooit iets mankeren en sporters die nooit gerookt hebben die kanker krijgen. M.a.w. een anecdotische ervaring doet niets af aan statistische kansen.Ben zelf ondertussen 64+, net geen 65.
Heb gerookt tot ongeveer 50 jaar, drink bijna iedere dag.
Toch schatten de meesten mij begin 50, ondanks mijn bril, mijn hoorapparaten en mijn kale kop.
Jonger uitzien zit waarschijnlijk in de genen.
Mijn vader is 92, doet nog alles wat een vent van 65 doet, en heeft nog meer haar dan ik. Moet hem nog heel vaak zeggen dat hij gerust wat minder mag doen. Veel 40-jarigen kunnen zijn tempo niet volgen!
Het is trouwens in heel NederlandJa, daar heeft @Wendy het over.
I know, maar de discussie van Wendy begon in post #964 waarin ze tegen VixenandherStag in gaat (zo interpreteer ik het in elk geval), en die had het nou net over een huis dat net buiten gemeente Den Haag staat.Ja, daar heeft @Wendy het over.
Nee. Dat is de minimale leeftijd voor het verkrijgen van een vergunning voor sekswerk. Niet voor alle soorten sekswerk heb je een vergunning nodig.Het is trouwens in heel Nederland
V.a 21 jaar !!
Dat betekend wel dat de leeftijdsgrenzen niet in geheel NL het zelfde zijn (zo als anderen hier beweren).Ja, dat is bekend en doen ze al heel lang, maar dat Rijswijk ...
Droom maar lekker verder…Dat betekend wel dat de leeftijdsgrenzen niet in geheel NL het zelfde zijn (zo als anderen hier beweren).