Die zou je bijna aanmoedigen om ook haar Facebook nog even te raadplegen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar had ik zin in. Maar volgens mij kon een nieuwe gsm er bij haar er niet vanaf.Nou... bij mij ging die mobiel door het raam!
In de Haagse straatjes wel eens een mager Marokkaanse gehad die terwijl ik haar van achter deed.. alvast een sigaretje erbij pakte. Ze stak m geloof ik nog net niet opNou, een leuke dame legt tijdens de date dat mobieltje opzij... Mijn mening!
En sigaretje tijdens de sex moet ik ook niet weten. Dat is voor mij zeggen het is saai. Maar mss had ze een rook fetishIn de Haagse straatjes wel eens een mager Marokkaanse gehad die terwijl ik haar van achter deed.. alvast een sigaretje erbij pakte. Ze stak m geloof ik nog net niet op
Dat valt alweer mee. Sommige mensen vinden die (hun) verslaving belangrijker dan rekening te houden met hun omgeving.In de Haagse straatjes wel eens een mager Marokkaanse gehad die terwijl ik haar van achter deed.. alvast een sigaretje erbij pakte. Ze stak m geloof ik nog net niet op
Een magere Marokkaanse? Die zou ik ook wel eens willen proberen! Wie en waar precies?In de Haagse straatjes wel eens een mager Marokkaanse gehad die terwijl ik haar van achter deed.. alvast een sigaretje erbij pakte. Ze stak m geloof ik nog net niet op
Dat zou ik juist wel weer geil vinden... een mager Marokkaans meisje dat rookt terwijl ze geneukt wordt... pff... daar mag je mij voor wakker maken hoor!In de Haagse straatjes wel eens een mager Marokkaanse gehad die terwijl ik haar van achter deed.. alvast een sigaretje erbij pakte. Ze stak m geloof ik nog net niet op
Een marokaanse zou wel eens leuk zijnDat zou ik juist wel weer geil vinden... een mager Marokkaans meisje dat rookt terwijl ze geneukt wordt... pff... daar mag je mij voor wakker maken hoor!
Ze zijn er wel, alleen is het de vraag of de afstand een bezwaar is:Een marokaanse zou wel eens leuk zijn
Gatver. MAGER zei ik!Ze zijn er wel, alleen is het de vraag of de afstand een bezwaar is:
Dat is ieder voor zichzelf vind ik.Het schijnt zo te zijn dat jonge mannen -uiteraard- naar jonge vrouwen kijken, maar naarmate de man ouder wordt, nog steeds naar jongere vrouwen kijkt alsof het relatiemateriaal gaat, dus vanuit die optiek is een jonge vrouw dus interessanter.
De interesse voor een oudere vrouw is een stuk lager. Bedoel je zoiets?
Of je bent te saaiMisschien is dat getuur op dat mobieltje meer om te zien of de volgende klant zich al meldt.
Dat is zeker waarTussen de 18 en 25 zijn ze het lekkerst
Ja kloptHet schijnt zo te zijn dat jonge mannen -uiteraard- naar jonge vrouwen kijken, maar naarmate de man ouder wordt, nog steeds naar jongere vrouwen kijkt alsof het relatiemateriaal gaat, dus vanuit die optiek is een jonge vrouw dus interessanter.
De interesse voor een oudere vrouw is een stuk lager. Bedoel je zoiets?
Er is dankbaar gebruik van dat gegeven gebruikgemaakt in "The Graduate."Wellicht hebben (vele) vrouwen some net diezelfde voorkeur/fantasie...
Alleen werd dat maatschappelijk nooit aanvaard!
Waarom ben je een viezerik als je als oudere man van volwassen jonge meiden houd?Veel ouwe viezerikken op dit forum
Zolang ze meerderjarig zijn is het legaal en geoorloofd al prefereer ik zelf 25+
Extra concurrentie voor jongere man om een vrouw te verleidenWaarom ben je een viezerik als je als oudere man van volwassen jonge meiden houd?
De oudere hebben genoeg ervaring zullen we dan maar zeggenExtra concurrentie voor jongere man om een vrouw te verleiden
Gelukkig zijn er jonge vrouwen die dat weten en juist daarom een wat oudere man (ver)kiezen.De oudere hebben genoeg ervaring zullen we dan maar zeggen
Gelijk hebben ze inderdaadGelukkig zijn er jonge vrouwen die dat weten en juist daarom een wat oudere man (ver)kiezen.
Een marokaanse zou wel eens leuk zijn