Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja het valt reuze mee. Ik was gisteren bij 21 jarige en kon er toch prima mee praten.
Weet je de meiden die kiezen voor oudere mannen zijn ook een bepaald type. Laten we ze " matuur" noemen.
Ze kiezen oudere mannen omdat merendeel voornamelijk komt om te praten en te strelen (zoekend naar een vriendinnetje voor een uurtje), oftewel easy money in vergelijking met jongere klanten die de volle tijd willen sexen. Ik snap bij de oudjes even oogjes paar minuutjes dicht zolang hij rechtop staat en voor de rest ja en amen knikken op z'n levensverhaal of zware dag die hij gehad heeft.

Ze kiezen oudere mannen omdat merendeel voornamelijk komt om te praten en te strelen (zoekend naar een vriendinnetje voor een uurtje), oftewel easy money in vergelijking met jongere klanten die de volle tijd willen sexen. Ik snap bij de oudjes even oogjes paar minuutjes dicht zolang hij rechtop staat en voor de rest ja en amen knikken op z'n levensverhaal of zware dag die hij gehad heeft.
Ik vertel zelden wat over mezelf hoor.
Dat heb ik niet nodig en het boeit dames niks .
Maar ouderen zullen ongetwijfeld minder intensief zijn.
Prima toch
Ik hoor wel eens van meiden dat ze bij boeking van 2 uur , 2 uur lang moeten neuken. Man staat stijf van de pillen.
Dus ja alles heeft 2 kanten.

Die meid noemde zich zelf "matuur "vandaar die term. Was ook een Vlaamse studente ,ik kende het woord niet
Ook een snelle leerlinge .
Paar aanwijzingen voor pijpen en het werd gelijk gedaan
"Van de bovenste plank" dus .Ook dat is weer een Vlaams gezegde.
matuur => mature => volwassen

van de bovenste plank wordt ook in het Nederlands gebruikt hoor. synoniem voor topkwaliteit
Ik hoor wel eens van meiden dat ze bij boeking van 2 uur , 2 uur lang moeten neuken. Man staat stijf van de pillen.
Ik verdenk Marco hier ook van, met zijn wilde verhalen... :LOL: (grapje Marco)

Vaak amper ervaring en in detail geen finesse, nee ik moet ze niet zo jong
Dus je hebt er al voldoende geprobeerd om die conclusies te trekken?
Met jongere dames geniet je anders maar kan ook geweldig zijn.
Mooi uiterlijk. Stevige vaste borsten.
Spontaniteit is er vaak.
Bij elke dame / meid krijg je andere dingen. En ook zijn er zat jonkies die al heel aardig kunnen pijpen hoor.
Gewoon de diverse leeftijden proberen.

Toen ik ongeveer 25 was en ik neukte met oudere vrouwen in hun 35-40, was dat een waanzinnig goede ervaring. Ze vonden het ook erg leuk, maar toen ze mijn leeftijd wisten, schaamden ze zich een beetje en behandelden ze me als een kind. Dat vond ik afknapperig. Ik zag er behoorlijk oud uit en had veel uithoudingsvermogen. Nu is het moeilijk om een leuke vrouw te vinden vanwege de slechte markt.

Spontaniteit is er vaak.
Bij elke dame / meid krijg je andere dingen. En ook zijn er zat jonkies die al heel aardig kunnen pijpen hoor.
Precies dat!
En... als je zelf open staat voor nieuwe ervaringen... en ook wat initiatief durft nemen... 'gebeuren er dus plots ook allerlei leuke dingen'!

Spontaniteit is er vaak.
Ja na 30 jaar wekelijks of meer dames bezoeken weet ik dat inderdaad wel, wat mijn ervaringen zijn😉

Tja, de echte leeftijd ken je zelden.
Tenzij je er ern band mee hebt en dan nog vertellen ze soms de waarheid niet.
Bij mij denken ze steeds dat ik veel jonger ben dan 30 jaar door mijn babyface, vaak zeggen van jij ziet er zo jong uit ben je wel echt 30? En wijzen mij vaak af omdat ze twijfelen aan de leeftijd
Zelfs om sigaretten te halen in de winkel moet ik mijn identiteitsbewijs bovenhalen omdat ze denken dat ik minderjarig ben, dat is het nadeel aan jonge looks, ik word als kind aanzien terwijl ik al 30 ben☹️

Spontaniteit is er vaak.
Ja na 30 jaar wekelijks of meer dames bezoeken weet ik dat inderdaad wel, wat mijn ervaringen zijn😉

Ik wou zeggen dat ik mijn minimumleeftijd tegenwoordig dichter bij mijn eigen 60 zoek. Mijn laatste bezoekjes waren rijpere milfs.

Maar deze week, na 2 afspraken met 45+ dames, die allebei op de valreep afmelden (toch goed dat ze dat deden) ben ik gisteren op goed geluk een privehuis binnen gestapt en heb dan toch voor een 25 jarige gekozen (het oude oog wil ook wat).
Een fijne ervaring gehad dus ik ga geen jonge deernes meer discrimineren. :giggle:

Laatst bewerkt:
Bij mij denken ze steeds dat ik veel jonger ben dan 30 jaar door mijn babyface, vaak zeggen van jij ziet er zo jong uit ben je wel echt 30? En wijzen mij vaak af omdat ze twijfelen aan de leeftijd
Zelfs om sigaretten te halen in de winkel moet ik mijn identiteitsbewijs bovenhalen omdat ze denken dat ik minderjarig ben, dat is het nadeel aan jonge looks, ik word als kind aanzien terwijl ik al 30 ben☹️
Ik snap het helemaal ,mijn dochter had dat ook rond die leeftijd ging ze een fles wijn hale en moest zich legitimeren voor ze het mee kreeg ,en vals dat ze dan was 😅op die dame die achter de kassa zat

Ik wou zeggen dat ik mijn minimumleeftijd tegenwoordig dichter bij mijn eigen 60 zoek. Mijn laatste bezoekjes waren rijpere milfs.

Maar deze week, na 2 afspraken met 45+ dames, die allebei op de valreep afmelden (toch goed dat ze dat deden) ben ik gisteren op goed geluk een privehuis binnen gestapt en heb dat toch voor een 25 jarige gekozen (het oude oog wil ook wat).
Een fijne ervaring gehad dus ik ga geen jonge deernes meer discrimineren. :giggle:
discrimineren! Dat is mooi verwoord! Haha!

Terug
Bovenaan Onderaan