Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja het valt reuze mee. Ik was gisteren bij 21 jarige en kon er toch prima mee praten.
Weet je de meiden die kiezen voor oudere mannen zijn ook een bepaald type. Laten we ze " matuur" noemen.
Ze kiezen oudere mannen omdat merendeel voornamelijk komt om te praten en te strelen (zoekend naar een vriendinnetje voor een uurtje), oftewel easy money in vergelijking met jongere klanten die de volle tijd willen sexen. Ik snap bij de oudjes even oogjes paar minuutjes dicht zolang hij rechtop staat en voor de rest ja en amen knikken op z'n levensverhaal of zware dag die hij gehad heeft.

Ze kiezen oudere mannen omdat merendeel voornamelijk komt om te praten en te strelen (zoekend naar een vriendinnetje voor een uurtje), oftewel easy money in vergelijking met jongere klanten die de volle tijd willen sexen. Ik snap bij de oudjes even oogjes paar minuutjes dicht zolang hij rechtop staat en voor de rest ja en amen knikken op z'n levensverhaal of zware dag die hij gehad heeft.
Ik vertel zelden wat over mezelf hoor.
Dat heb ik niet nodig en het boeit dames niks .
Maar ouderen zullen ongetwijfeld minder intensief zijn.
Prima toch
Ik hoor wel eens van meiden dat ze bij boeking van 2 uur , 2 uur lang moeten neuken. Man staat stijf van de pillen.
Dus ja alles heeft 2 kanten.

Die meid noemde zich zelf "matuur "vandaar die term. Was ook een Vlaamse studente ,ik kende het woord niet
Ook een snelle leerlinge .
Paar aanwijzingen voor pijpen en het werd gelijk gedaan
"Van de bovenste plank" dus .Ook dat is weer een Vlaams gezegde.
matuur => mature => volwassen

van de bovenste plank wordt ook in het Nederlands gebruikt hoor. synoniem voor topkwaliteit
Ik hoor wel eens van meiden dat ze bij boeking van 2 uur , 2 uur lang moeten neuken. Man staat stijf van de pillen.
Ik verdenk Marco hier ook van, met zijn wilde verhalen... :LOL: (grapje Marco)

Terug
Bovenaan Onderaan