Keep Dreaming
Stamgast
Haha das toevallig, ook aan de oevers van de Dender misschien?Ja! En... zo ontmoette ik er al twee!
Grens Flandre orientale/Brabant flamand.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha das toevallig, ook aan de oevers van de Dender misschien?Ja! En... zo ontmoette ik er al twee!
Maar door verschillende interesses kun je ook weer nieuwe inzichten verkrijgen...Ik ben nog een stuk ouder maar hou van 21+ en heb daar geen slecht geweten over ,kies meestal voor 30+ voor de ervaring ,en de gesprekken met jonge dames is moeilijker omdat interessen te veel scheelt
Ze kiezen oudere mannen omdat merendeel voornamelijk komt om te praten en te strelen (zoekend naar een vriendinnetje voor een uurtje), oftewel easy money in vergelijking met jongere klanten die de volle tijd willen sexen. Ik snap bij de oudjes even oogjes paar minuutjes dicht zolang hij rechtop staat en voor de rest ja en amen knikken op z'n levensverhaal of zware dag die hij gehad heeft.Ja het valt reuze mee. Ik was gisteren bij 21 jarige en kon er toch prima mee praten.
Weet je de meiden die kiezen voor oudere mannen zijn ook een bepaald type. Laten we ze " matuur" noemen.
Hopelijk niet alleen met de intentie een Sugardaddy te vinden..Ja het valt reuze mee. Ik was gisteren bij 21 jarige en kon er toch prima mee praten.
Weet je de meiden die kiezen voor oudere mannen zijn ook een bepaald type. Laten we ze " matuur" noemen.
Ik vertel zelden wat over mezelf hoor.Ze kiezen oudere mannen omdat merendeel voornamelijk komt om te praten en te strelen (zoekend naar een vriendinnetje voor een uurtje), oftewel easy money in vergelijking met jongere klanten die de volle tijd willen sexen. Ik snap bij de oudjes even oogjes paar minuutjes dicht zolang hij rechtop staat en voor de rest ja en amen knikken op z'n levensverhaal of zware dag die hij gehad heeft.
Er bestaat toch echt een onderscheid tussen een gabberfeest en het bezoeken van een DvP...Ik hoor wel eens van meiden dat ze bij boeking van 2 uur , 2 uur lang moeten neuken. Man staat stijf van de pillen.
Doet ze dit beroepsmatig?Voor mij maakt leeftijd niet zoveel uit, ik ben 36 en ik bezoek regelmatig een dame van 60+ in Den Haag.
matuur => mature => volwassenDie meid noemde zich zelf "matuur "vandaar die term. Was ook een Vlaamse studente ,ik kende het woord niet
Ook een snelle leerlinge .
Paar aanwijzingen voor pijpen en het werd gelijk gedaan
"Van de bovenste plank" dus .Ook dat is weer een Vlaams gezegde.
Ik verdenk Marco hier ook van, met zijn wilde verhalen... (grapje Marco)Ik hoor wel eens van meiden dat ze bij boeking van 2 uur , 2 uur lang moeten neuken. Man staat stijf van de pillen.