Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn leeftijd grens is tussen 27/28 en 44/45 in die leeftijd hebben de dames al wat meer levenservaring en weten hoe ze ons mannen lekker kunnen verwennen
Toch zou ik er wel eens eentje willen treffen die weinig tot geen ervaring heeft. Van belang is dat ze graag wil ontdekken.

Toch zou ik er wel eens eentje willen treffen die weinig tot geen ervaring heeft. Van belang is dat ze graag wil ontdekken.
Heb ik dit jaar een keer meegemaakt. Puur geluk dat ik die dame vond. Kwam hier eenmalig naar eigen zeggen. Ik vroeg het nog maar ze was niet van plan om nog een keer terug te komen. Maar erg leuk om haar ontmoet te hebben.

Geen limiet, behalve dan dat ze meerderjarig moet zijn natuurlijk.
Ik kan daar wel bij zeggen dat met het vorderen van de eigen leeftijd ook de leeftijd stijgt van de dames die me aantrekken.

Maar voor de rest: als ze haar beentjes wil opendoen voor mij doet de rest er niet toe...

Geen limiet, behalve dan dat ze meerderjarig moet zijn natuurlijk.
Ik kan daar wel bij zeggen dat met het vorderen van de eigen leeftijd ook de leeftijd stijgt van de dames die me aantrekken.

Maar voor de rest: als ze haar beentjes wil opendoen voor mij doet de rest er niet toe...

U lijkt mij een heel gelukkig en voldaan persoon .

De ideale klant .

😎😎

Of ik de ideale klant ben laat ik aan de dames over.

Ik betaal,geniet van haar, en kan ik haar laten genieten is dat een mooi extraatje dat ik als een compliment zie.

Wil ze me niet? Geen probleem, ik loop wel verder.

Alleen jammer dat libido ook daalt met de leeftijd.
Al mag ik niet klagen, en die van mij is geen dienstweigeraar, al is hij ook geen springkoning meer 😁

Ik ben zelf 55; ik heb pas een keer of 3 betaalde seks gehad en vind een mooi vrouwelijk lijf wel sexy maar zou voor de veiligheid wel meiden kiezen die ouder zijn dan 28 ofzo: stevige B-cup, goede billen, geschoren,... De bovengrens ligt bij 50 jaar als ze er goed en verzorgd uitzien.
"Snap echt niet dat je zou willen daten met een meid die meer dan 10 jaar jonger dan je is..."
Het gaat toch niet om daten maar puur om lust/seks?!

Terug
Bovenaan Onderaan