Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk liep een keer langs haar raam, en ze doet de deur open en zegt uit het niets € 100,- euro! Ik moest lachen om wat ze zei, en ze reageerde " Ik mag toch zelf weten wat ik voor mijn kut vraag". Ik zei, succes! En liep lachend weg! Wat een grappenmaakster! Komt arrogant over terwijl ik in de passage eigenlijk wat rond keek of er iets geils zat! Wat een weggooier dit wijf!Wie heeft er ervaring met de blonde dame in het Poortje? Ze zit in de achterste kamer naast de "bioscoop". Ze heeft vaak sm achtingen pakjes aan en heeft wat speelgoed op de kruk voor de deur klaar staan.
Overdag zitten er hoogstens 1 of 2 dames achter het raam. Ik denk dat er 's avonds of snachts wat meer zijnIk werk sinds binnenkort dichtbij Haarlem en wil daarom eens een rondje maken door de stad. Enig idee hoeveel dames er op dit moment nog actief zijn en ook daadwerkelijk een kamer huren?
Op donderdag, vrijdag en zondag staat Veronica op Begijnhof 26R. Is een leuke korte dame met een mooie volle komt en grote borsten. Praat goed Nederland voor een Dominicaanse.hallo allen,
Ik zit er over te denken om volgende week misschien een bezoekje te brengen aan het begijnhof. Misschien is het een stomme vraag, maar zijn er ook vrouwen aanwezig met grote borsten? Iets met cup D ofzoiets
Waarschijnlijk bedoel je Ramonia, zij is een Bulgaarse en stond toen inSchijnt sinds kort ook een dame te werken die voorheen in Alkmaar stond.
Een bulgaarse 25-30jr, zwart lang haar en ook behoorlijke borsten.
Ik weet alleen niet precies waar ze staat..
Oke, en nu nog steeds?Waarschijnlijk bedoel je Ramonia, zij is een Bulgaarse en stond toen in
het Poortje kamer 10.
De laatste keer dat ik haar bezocht hebt was woensdagmiddag 21 juni.Oke, en nu nog steeds?
Begreep dat ze daar nog wel werkt. Niet dagelijks, maar wel een aantal keren per week?
Vandaag zitten Andrea en Anna in de lantaarn.Is Andrea vandaag aanwezig?
Zou misschien de Roemeense Anna kunnen zijn, ik heb haar wel eens bezocht en een fijne herinneringen aan over gehouden.Hoi! Ik woon al een tijdje in Haarlem, maar ben nieuw hier.
Vandaag (zondag) rond het middaguur was ik in Het Poortje, en ik zag een wat welgevormde dame in kamer 14. Ze had schouderlang haar en een warme glimlach, maar ik had geen tijd om naar binnen te gaan. Kent iemand haar en de tijden dat ze er is?
In het poortje kamer 7 of 8 zoietsWaar welk gedeelte
Niet dat ik weetMet Ilona samen
Er waren 10 dames aanwezig en 4 bezet vanmiddag om 15:00. Poortje, nummer 23 en 27, Rode LantaarnNog een poging haha: Welke vrouwen zijn vandaag aanwezig? Iemand een idee?
Diana op een vrijdag? Das normaal geen werkdag voor haar..Er waren 10 dames aanwezig en 4 bezet vanmiddag om 15:00. Poortje, nummer 23 en 27, Rode Lantaarn
Alle namen weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar Carla, Naomi, Soraya, Cindy, Chanel, Dina, Diana zag ik wel.
Haar gordijnen waren dicht dus ik neem aan dat ze aan het werk was.Diana op een vrijdag? Das normaal geen werkdag voor haar..
Iemand? Ik vraag me ook af waar ze is gebleven.Wie weet wanneer Estelle weer werkt