Wil morgen gaan denk je dat ze aanwezig zijn. Al 2 x voor niks gereden uit denhaag
Op woensdag in de middag zie ik Anna en Diana vaak wel. Andrea niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWil morgen gaan denk je dat ze aanwezig zijn. Al 2 x voor niks gereden uit denhaag
Toen ik vorige week bij Diana was zei ze dat ze deze week op maandag en woensdag zou werken, dus ze zou er morgen moeten zijn...Wil morgen gaan denk je dat ze aanwezig zijn. Al 2 x voor niks gereden uit denhaag
Ben er een aantal keer geweest maar er is nou niet egt een hotspot daar denk dat je in denhaag betere opties hebWil graag binnenkort een raam huren in deze mooie stad. Welke plek raden jullie aan? Kan op google niet veel pluis vinden.
Ik werk al in Rotterdam (privehuis). Den Haag is voor mij geen optie ivm studieBen er een aantal keer geweest maar er is nou niet egt een hotspot daar denk dat je in denhaag betere opties heb
Aha dan denk ik dat DRL in haarlem het beste is. Hofje heb ik nooit egt dames zien zitten en het steegje is ook vaker leeg dan volIk werk al in Rotterdam (privehuis). Den Haag is voor mij geen optie ivm studie
DRL? Die ken ik niet. Is daar een site van?Aha dan denk ik dat DRL in haarlem het beste is. Hofje heb ik nooit egt dames zien zitten en het steegje is ook vaker leeg dan vol
"De Rode Lantaarn".DRL? Die ken ik niet. Is daar een site van?
Zoals al eerser gezegd werk ik al in een privehuis in Rotterdam. Naast dat DH dichtbij Rdam is, kan ik eenmaal niet ontvangen in DH vanwege mijn studie die daar plaats vind.Hoi Veerlexx,
Ook ik vind dat Den Haag meer te bieden heeft voor zowel DVP's wandelaars. Doublet of toch Geleen, iedere DVP en wandelaar heeft daar een eigen mening over. Ik ben van mening dat de service maar zeker de houding van de DVP's in de Doubletstraat beter is dan in de Geleenstraat. Ik lees graag waar je gaat ontvangen.
Tall
Vooral goed inlezen op dit forum ook in de doub is veel slechte service te vindenHoi Veerlexx,
Ook ik vind dat Den Haag meer te bieden heeft voor zowel DVP's wandelaars. Doublet of toch Geleen, iedere DVP en wandelaar heeft daar een eigen mening over. Ik ben van mening dat de service maar zeker de houding van de DVP's in de Doubletstraat beter is dan in de Geleenstraat. Ik lees graag waar je gaat ontvangen.
Tall
Of Alkmaar (Achterdam), is een klein stukje verder als Haarlem, maar is wel veel drukker bezocht!Zoals al eerser gezegd werk ik al in een privehuis in Rotterdam. Naast dat DH dichtbij Rdam is, kan ik eenmaal niet ontvangen in DH vanwege mijn studie die daar plaats vind.
Inmiddels heb ik een vast telefoonnummer gevonden van DRL die ik eender deze dagen ga bellen.
Ik houd jullie op de hoogte!
Ze werkt in ieder geval altijd op zondag van 9 tot 15 uur.Welke dagen werkt Andrea
Dit gaat hem worden inderdaadOf Alkmaar (Achterdam), is een klein stukje verder als Haarlem, maar is wel veel drukker bezocht!
Per wanneer? ;-)Dit gaat hem worden inderdaad
12&13 juliPer wanneer? ;-)
Overdag of 's avonds?12&13 juli
Gehele dagOverdag of 's avonds?
Estella is met een langere vakantie heb ik begrepen.meen je niet estella ook niet meer aan het werk in haarlem