Roberto redlight
Wandelaar
- 70
- 26/09/22
- 21
Weet iemand wie er vandaag zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij gaat het rond 12 open en is het om 22 wel weer over maar heb het bordje met de openingstijden niet gelezen. ;-)Wat zijn eigenlijk de openingstijden vh Poortje?
Ik heb vandaag Anna bezocht wat mij goed bevallen is en ze zat in Poortje 14.Ik heb denk ik ongeveer 1 jaar geleden het poortje bezocht. Als ik het me goed herinner was haar naam Anna en ze was in elk geval Oost Europees, blond met goede tieten en een beetje een vreemde tattoo op haar onderrug vlak boven haar (ook goede) billen. Als je het poortje binnenloopt en dan rechtsaf gaat zat ze in een van die kamers. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen of deze dame nog steeds werkt en misschien ook zelfs op welke dagen ze werkt? Alvast bedankt!
Ik was het niet, maar de dame heet AnnaZag vorige week een knappe blonde oostblok dame overdag staan op poortje 19. Slank, lang stijl geblondeerd haar en volle ronde staande sili borsten. Er was me net iemand voor die lang binnenbleef. Wie is dat en hoe is ze?
Anna doet ook SM? Had allerlei attributen op haar stoel uitgestald...Ik was het niet, maar de dame heet Anna
Ja klopt, ze doet aan lichte SM. Zag die speeltjes ook ja. Niets voor mij hoor, maar toen ik ernaar vroeg zei ze ja. Hoezo? Wil je vastgebonden worden? HahaAnna doet ook SM? Had allerlei attributen op haar stoel uitgestald...
Ga er volgende week langs, meld wel als ze er is. Je mag altijd binnenlopen.Wie heeft Andrea en/of Diana nog gezien afgelopen dagen?
Kom net bij Diana vandaan. Was de laatste voor vandaag, ze ging na mij naar huis.Wie heeft Andrea en/of Diana nog gezien afgelopen dagen?