HetGeileBeertje
Vaste klant
Vandaag is er weer een oude bekende terug op Lange Begijnestraat 1.
Haar naam is Naomi.
Haar naam is Naomi.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, ik ben er niet geweest! Stef was bij Diana! De bofkont! Ik ga volgende week wel!Weet je ook welke dagen Anna en Andrea werken? En was het weer geil met Diana? Horneybachelor
Diana werkt meestal op maandag, woensdag en donderdag (heb ik al eerder beschreven in haar topic)Stef weet jij waarneer diana Anna Andrea werken?alvast bedankt
Weinig kans denk ik! Als je iets met grote borsten zoekt, kan je beter naar Amsterdam! Ruysdaelkade!hallo allen,
Ik zit er over te denken om volgende week misschien een bezoekje te brengen aan het begijnhof. Misschien is het een stomme vraag, maar zijn er ook vrouwen aanwezig met grote borsten? Iets met cup D ofzoiets
Oké bedankt voor je reactie! ik zal er dan hopelijk binnenkort een bezoekje brengen. Heb ik overigens ook kans op grote borsten bij de wallen in ams centrum?Weinig kans denk ik! Als je iets met grote borsten zoekt, kan je beter naar Amsterdam! Ruysdaelkade!
Als je dan toch zo lekker op zoek bent, wil je kijken of Diana ook in de rode lantaarn zit.Ik ga zo richting haarlem ik laat jou dan weten of ze er staat.
Weet je of Diane er morgen ook is? Vandaag gaat mij niet meer lukken.Alle 3 de dames aanwezig anna andrea en dianne. Alle 3 lang bezet. En ik kom voor dianne
Welke kamer nr zat anna
Ik ben bij alle 3 geweest, maar laatste tijd alleen nog bij Diana, dat is mijn favoriet, maar ook dat is persoonlijke voorkeur en kan voor iedereen anders zijn.En welke van de 3 is het meest geilste