Ach , ze is wel eerlijk
"dus hier het snelle ongenteresseerde op 1 doel gerichte werk"
"dus hier het snelle ongenteresseerde op 1 doel gerichte werk"
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHallo lieverd, ik ben Ninna, een lieve en sensuele Braziliaanse, altijd open voor nieuwe verbindingen. Als je op zoek bent naar warme momenten, is je zoektocht voorbij. Ik wil dates met beleefde, hygiënische mannen die weten hoe ze een dame moeten respecteren. Mijn foto's zijn 100% echt, kom eens kijken en laat me je de Braziliaanse droom laten zien, stuur een bericht. Ik ben hier angstig xxx.
Mijn schoonheid is 100% onafhankelijk en lijkt precies op mijn foto's, je zult niet teleurgesteld worden. Ik respecteer je tijd en gebruik nooit een nepfoto. Je kunt er zeker van zijn dat je een meisje van foto's zult vinden.
- *PRIJZEN* in de avond graag vanaf 280€=3uurtjes of 370€=4uurtjes of 450€=5uurtjes of langer afspreken bijvoorbeeld voor 500€=6uurtjes .. of, voor 550€=7-8uurtjes lang, en voor 600€ heerlijk hele nacht 9 uurtjes, langer is ook mogelijk en Via WhatsApp of mail of KIK kunnen we alle details bespreken.
Toch wel. Zal 0,5 of 1/2 moeten zijn.Geen taalfout, maar wel apart
0/5 uur €100
0/5 = 0Ja, dat begrijp ik ook wel, maar nu is het 12 minuten
Ik begrijp het als volgt: zelfs niks doen mag niet zonder condoom....NIET mogelijk:
- vingeren of beffen
- niks zonder condoom
Een dubbele ontkenning?
Alles zonder metNIET mogelijk:
- vingeren of beffen
- niks zonder condoom
Een dubbele ontkenning?
So don't be shy and send me a message on WhatsApp so we can fulfill some of your unpleasant wishes.