• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Grappige taalfouten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dit lijkt me echt lekker:

experience different sexual stsurroundedimulation

 
Deze is ook grappig. Advertentie met zowel de originele tekst en wat ChatGPT er van maakt. Ik heb de plaatsnaam verwijderd.

Ik ben een vrouw van 36. Misschien is niet perfecte plek om te hier advertentie plaatsen maar ik ben opzoek naar een ambitieus, zefstandig, intelligente man wie zijn zaken op oorde heeft. Iemand wie kan een mentor zijn maar ook een juiste gesprek partner. Wie is openminden en vind vuur en passie heel belangrijk en hou van experimenteren. Ik zoek je een date op niveau waar kunnen wij gaan naar muzeum of sauna en daarna een avond met voel passie beleven dan ik zoek je! Woon je max 50 km vanuit PLAATS X en je leeftijd isWie is openminden en vind vuur en passie heel belangrijk

ChatGPT
Het plaatsen van een advertentie in een tekstgebaseerde omgeving zoals deze kan inderdaad een beetje ongebruikelijk zijn, maar ik begrijp je intentie. Hier is een aangepaste versie van je bericht, die misschien duidelijker is en beter gestructureerd:

Ik ben een vrouw van 36 jaar en ik ben op zoek naar een ambitieuze, zelfstandige, intelligente man die zijn zaken op orde heeft. Ik zoek iemand die als mentor kan dienen, maar ook een gelijkwaardige gesprekspartner is. Iemand die open-minded is, passie belangrijk vindt en van experimenteren houdt.

Wat ik zoek in een date:

Een date op niveau, zoals een bezoek aan een museum of sauna.
Iemand die de avond vol passie kan laten beleven.
Ik woon in PLAATS X en zoek iemand binnen een straal van 50 km. Ben jij die man tussen de 30 en 45 jaar oud, die openstaat voor nieuwe ervaringen en weet wat hij wil? Neem dan contact met me op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan