Mangez la baleine ?
Ik moet nodig m'n Frans ophalen
Ik moet nodig m'n Frans ophalen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom vreemd?Geen taalfouten, maar toch een vreemde tekst
Wij hebben wel paar voorwaarders voor als je met ons wilt afspreken. Als je daar niet aan wil/kan voldoen is date NIET mogelijk met ons.
-Foto van jezelf sturen
-Live locatie delen
-Live locatie moet overeenkomen met opgegeven adres
-Onderhandelen over prijs
-Bare sex
-Eindeloze chat gesprekken
-Ben je groot geschapen date niet mogelijk
Ik ging ooit met een dvp afspreken en ze wou persé mijn nationaliteit weten met een foto van mijn identiteitskaart om zeker te zijnGeen taalfouten, maar toch een vreemde tekst
Wij hebben wel paar voorwaarders voor als je met ons wilt afspreken. Als je daar niet aan wil/kan voldoen is date NIET mogelijk met ons.
-Foto van jezelf sturen
-Live locatie delen
-Live locatie moet overeenkomen met opgegeven adres
-Onderhandelen over prijs
-Bare sex
-Eindeloze chat gesprekken
-Ben je groot geschapen date niet mogelijk
"We zijn zo bij u terug na de break, vol met commercials die u vertellen waar u bij het shoppen de beste deals kunt scoren."Het begint hinderlijke vormen aan te nemen. Er gaat geen praatprogramma voorbij of men heeft het over issues en wat al niet meer.
De ene na de andere reclame die het over een diel of superdiel heeft of dat je even iets moet tsjekken.
Ook bij het spoor komen diezelfde termen regelmatig voorbij.
Dat kan anders.
En dat heb je maar even aan haar gegeven?Ik ging ooit met een dvp afspreken en ze wou persé mijn nationaliteit weten met een foto van mijn identiteitskaart om zeker te zijn
... Die een hoop aanvaringen weet te omzeilen.Mark is één van onze beste stuurlui.
en de tegenhanger:@Nightangel'71 : De spelling 'onaanvaarbaar' is in dit geval onaanvaardbaar.
Geef niet om je leeftijd, status, ras, maat. Ik wil gewoon uitgegeten worden. Ik wil iemand die weet wat daar doet om naar beneden te gaan en me op mijn website te laten klaarkomen.
ik waak voor je?
Deze vraag spelen we door aan Johan Derksen.Wat is een moffelkaars? Een kaars die je wegmoffelt in een poes ofzo? En is 90 graden niet wat te heet?