- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/denise-22jaar.html
Deze meid enkele weken geleden bezocht. Proper en netjes, niets op aan te merken. Ze is heel mooi, zoals op de foto's, dus dat zal al goed bij het binnenkomen.
Ze deed duidelijk haar best om me te bekoren en het leek allemaal wel een GFE (al weet ik wel dat dat een routine is die ze allicht altijd uitvoert).
De tijd vloog voorbij, een uurtje was zo om. Bij het neuken leek het wel of ze er zelf ook van genoot dus de sfeer zat zeker goed.
Het is altijd tof als er zo een soort connectie is. Herhalingsgevaar is er zeker! maar eerst nog eens rondkijken welke vis er nog in de zee zit

Ze deed duidelijk haar best om me te bekoren en het leek allemaal wel een GFE (al weet ik wel dat dat een routine is die ze allicht altijd uitvoert).
De tijd vloog voorbij, een uurtje was zo om. Bij het neuken leek het wel of ze er zelf ook van genoot dus de sfeer zat zeker goed.
Het is altijd tof als er zo een soort connectie is. Herhalingsgevaar is er zeker! maar eerst nog eens rondkijken welke vis er nog in de zee zit