Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenoké ,honey bear deelt zijn adres , en wij stappen zondag massaal op de fiets om een envelopje in zijn brievenbus te gooien. idee ?Ok het betaalproces verloopt anoniem? Als ik via paypal of welke manier ook ergens betaal dan komt mijn identiteit tevoorschijn.
Ik kan dat niet anoniem noemen. Een klein datalekje en iedereen weet dat je op een prostitutieforum zit. Met naam en toenaam. Bij hookers had je toen een datalek met de gegevens van gebruikers. Paniek wat ik onzin vond want iedereen zit toch met een anoniemmailadresje daar. Maar met paypal is toch wel een ander verhaal. Dat is niet anoniem. Ik ben It'er dus ik weet waar ik over praat.
Europalaan 1 5171 KW Kaatsheuveloké ,honey bear deelt zijn adres , en wij stappen zondag massaal op de fiets om een envelopje in zijn brievenbus te gooien. idee ?
volgens mij is dat de efteling Ben jij langnek of kabouter Plop?Europalaan 1 5171 KW Kaatsheuvel
Neosurf misschien als vervanging voor Paysafecard accepteren? Zelfde principe: verkrijgbaar bij Primera voor de Nederlandse collega's.De pret was van korte duur want momenteel heeft paysafecard de verwerking van nieuwe transacties uitgezet omdat ze girlsreview "high risk" achtten...
we willen best doneren maar het moet wel simpel blijven. mijn idee was zo slecht nog niet HornybearNeosurf misschien als vervanging voor Paysafecard accepteren? Zelfde principe: verkrijgbaar bij Primera voor de Nederlandse collega's.
we willen best doneren maar het moet wel simpel blijven. mijn idee was zo slecht nog niet Hornybear
Op PC staat dat er naast. Lijst van deelnemers aan de conversatie en wanneer de deelnemers het bericht het laatst gelezen hebben.@H._
Hoe kan je zien of je bericht is gelezen?
Op de mobiel als je naar het prive gesprek gaat en rechtsboven op de 3 puntjes klikt verschijnt die info ookOp mijn telefoon zie ik die info niet.