- 1.312
- 06/07/21
- 753
Inderdaad de 16 cijferige code naar de admin sturen. Hoe makkelijk kan het zijn.die op de kassabon staat (als je het in de winkel hebt gekocht). Je hebt dan geen account nodig. Het
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad de 16 cijferige code naar de admin sturen. Hoe makkelijk kan het zijn.die op de kassabon staat (als je het in de winkel hebt gekocht). Je hebt dan geen account nodig. Het
Ja, klinkt logisch? @admin zou de code dan kunnen cashen op een manier die niets met girlsreview.nl te maken heeft.Is het een oplossing zoals ik deed, je de nummers doorsturen in PB?
Is mijn idee dat dit toch te omzeilen is, je koopt kaart en stuurt de nummers door in PB en dan kunnen jullie toch via via de centen binnen halen?
Het is ook makkelijk te doen zag ik.Hiermee zijn de privé gevoelige redenen van leden om niet te willen of kunnen doneren voorbij.Dus kom op,draag je steentje bij.
zie echter https://www.girlsreview.nl/threads/girlsreview-supporter-worden.1928/post-80916Het is ook makkelijk te doen zag ik.
Kan je in je profiel aanpassen. Gebruikersvriendelijk.
Het is vrij simpel hoor om te doen.Ik zie door de bomen t bos niet meer
Admin mag mij een postadres per pb zenden
Krijgt hij t binnen in een ondoorzichtige envelop met mijn nickname,...
Ok??????
0900 lukte inderdaad bij mij niet.Kaart halen die wel/niet/soms werkt?
0900 bellen? Heb geblokt jaren terug.
Paypall openen?
Allemaal simpel?
Envelop das simpel man
Helaas woon te ver om langs te wippen en een recensie te schrijvenAls er meer recensies komen v mij, dan word ik graag supporter
Verzinnen we ze wel...maar zonder gekheid recensies kunnen ook slecht zijn.Als er meer recensies komen v mij, dan word ik graag supporter
Met een overschrijving heb je hier dan weer geen last van.In de bevestigingsmail die PayPal stuurt wordt wel gemeld dat het om een (doorlopend?) jaarabonnement gaat ovm van je profielnaam.
Via paypal wordt inderdaad een jaarlijks herhalende betaling aangemaakt, welke je via paypal kunt stopzetten indien gewenst.Bij PayPal zul je dat actief moeten beëindigen, anders wordt het automatisch verlengd begrijp ik.
Da's vandaag de dag toch nauwelijks nog mogelijk?Maak het doneren anoniem.