Voormalig lid 15844
Meubelstuk
Tuurlijk wel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaak het doneren anoniem.
Nee slechts 0,00123, maar jij mag 25 hele stuks doen hoor.Ok dus 25 bitcoin per jaar?
Het was een tijdje mogelijk met Paysafecard, heb ik toen gebruikt. Maar dat kan nu niet meer omdat Paysafecard niet wil samenwerken met "erotische diensten" als ik het goed heb.Da's vandaag de dag toch nauwelijks nog mogelijk?
Ik heb jou een andere optie gegeven maar daar reageer je niet op. Een mogelijkheid suggestie dus.Jij zoekt mogelijkheden om te sponseren,andere zoeken mogelijkheden om het juist niet te d
Waarvan die foto?Foto maken vd code en opsturen naar de admin. Zo kan het ook.
Dit gaat denk ik nog over Paysafecard, maar die is inmiddels niet meer te gebruiken om je supporter-schap mee te betalen.Waarvan die foto?
Paysafe prepaid opwaardeerbon.Waarvan die foto?
Ti's ook nooit goe he Den ene wilt commentaar over hoe en waarom als een post verwijderd wordt en den anderen niet :/ik wil ook wel supporter worden, maar wordt niet zo graag afgezeikt door moderators als ik een fout bericht plaats in hun ogen.Haal het gewoon weg, en spaar het commentaar aub.
Ja ik ben benieuwd hoe dan. Want ik zie de keuzemogelijkheid er niet tussen staan.
Met paypal kan je makkelijk je abbo stopzetten in de instellingen.Ja ik ben benieuwd hoe dan. Want ik zie de keuzemogelijkheid er niet tussen staan.
Met paypal vind ik niet fijn omdat er dan direct een abonnement aan vast zit. Als ik 1 jaar doneer wil ik na dat jaar beslissen of ik het weer doe. Niet een automatische afschrijving.
Dus die crypto optie zou mooi zijn maar hoe werkt dat? Want ik zie die mogelijkheid niet.
Ja ik ben benieuwd hoe dan.
Dus die crypto optie zou mooi zijn maar hoe werkt dat? Want ik zie die mogelijkheid niet.
Tijdens het afrekenen van 1 jaar staat er bij paypal.com een vinkje of je het automatisch wilt verlengen, je kunt dit dus vóór het betalen nog uitzetten (of uiteraard altijd daarna).Als ik 1 jaar doneer wil ik na dat jaar beslissen of ik het weer doe. Niet een automatische afschrijving.
ok bedankt. Ik heb het al opgelost via paypalGewoon een storting doen op het BTC of ETH adres in post #40 en mij een pb'tje sturen, dat is niet geautomatiseerd.
Tijdens het afrekenen van 1 jaar staat er bij paypal.com een vinkje of je het automatisch wilt verlengen, je kunt dit dus vóór het betalen nog uitzetten (of uiteraard altijd daarna).
Net supporter geworden. Dank voor dit forum. Alleen dat vinkje met die optie niet gezien. Kan natuurlijk wel bij de Paypal instellingen het factureringscontract beëindigenTijdens het afrekenen van 1 jaar staat er bij paypal.com een vinkje of je het automatisch wilt verlengen, je kunt dit dus vóór het betalen nog uitzetten (of uiteraard altijd daarna).