Recensie Gina, Antwerpen, Villa Tinto 20 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog eens langsgeweest ... Weer niet beklaagd.
Het zoenen was deze keer iets minder, maar toch voldoende. Ik zou geen nieuwe review schrijven, maar deze keer heeft ze toch iets gedaan wat nog geen enkele shemale daarvoor bij mij heeft gedaan. INa tongen, elkaar pijpen en zij mij neuken was ik, op mijn rug liggende, klaargekomen op mezelf (ze had me afgetrokken) zoals gevraagd. Daarna dacht ik dat het gedaan was, maar ze stak ineens haar vinger (of twee) in mijn poep en begon mijn prostaat te stimuleren: ze wreef en duwde erop zodat ik goed voelde? Dat gaf een enorm goed gevoel, maar ik dacht dat het niets zou opbrengen omdat ik pas was klaargekomen. Met haar andere hand trok ze me af (ik lag nog steeds op mijn rug). Dat duurde toch enkele minuten en ik merkte dat ik dus op enkele minuten tijd een tweede keer kwam (met natuurlijk weinig sperma, maar het gaf wel een sappig geluid toen ze me bleef aftrekken.). Enorm fijn gevoel dat me hetzelfde gevoel gaf van mijn eerste orgasme. Daarna lachte ze en was ze zelf tevreden dat het gelukt was.
Raspaardje.
p.s. ze had haar rode pruik aan. Ik prefereer haar blond krullende outlook maar dit was zeker ook niet slecht.
 
Een grote maand terug op zaterdag haar uiteindelijk nog eens bezocht.
Ik was er later dan voorzien door het vele verkeer.
Uiteindelijk na een half uur wachten haar getroffen ana het raam.
Na financiele gedeelte en de wasbeurt eraan begonnen...
Begonnen met haar te pijpen , zij mij daarna wat..maar ze had precies niet veel zin....
Ik heb me laten afwerken met de hand...
Ze zal haar dag niet gehad hebben , want ben in het verleden steeds tevreden buiten gestapt, doch deze keer ....ik zal ze misschien de volgende wandelbeurt wel ns durven overslaan.....
 
Een grote maand terug op zaterdag haar uiteindelijk nog eens bezocht.
Ik was er later dan voorzien door het vele verkeer.
Uiteindelijk na een half uur wachten haar getroffen ana het raam.
Na financiele gedeelte en de wasbeurt eraan begonnen...
Begonnen met haar te pijpen , zij mij daarna wat..maar ze had precies niet veel zin....
Ik heb me laten afwerken met de hand...
Ze zal haar dag niet gehad hebben , want ben in het verleden steeds tevreden buiten gestapt, doch deze keer ....ik zal ze misschien de volgende wandelbeurt wel ns durven overslaan.....
Spijtig van deze ervaring, dan heeft ze inderdaad haar dag niet gehad, zo ken ik haar niet. Wil haar zo snel mogelijk ook nog eens bezoeken, hoop dat ze dan in een betere en lekker dominante bui zal zijn:p
 
Zelfde ervaring, jaren geleden top service, tot ze heel veel vrouwelijke hormonen begon te gebruiken, hoe meer ze vrouw werd hoe slechter de service …….
Bij Gina nooit een slechte service gekregen, ben er al even niet meer geweest,als ik er nog eens bij geraak, ben benieuwd:rolleyes:
 
Ik heb ook slechte ervaring snel willen afwerken dit is niet de bedoeling vind ik ik hoorde altijd goei dingen over haar maar nu ik zie het weggespeeld geld! Ze wil ook altijd meer dan standaard tarief
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag nog eens naar Gina afgezakt. Ze had haar pruik met rood haar aan, best wel mooi! Ze herkende me direct. Eigenlijk was alles top: we hebben ruim getongd. Dat doet ze met volle overgave en ze heeft toch wel een speciale techniek om op je tong te zuigen enz. Heef fijn!
Haar apparaat was de hele tijd stijf. We hebben elkaar wederzijds gepijpt (ze neemt ook je ballen mee ...). Ze stootte haar piemel, die toch niet klein is, tot achter in mijn keel. Ik zei dat ik dat niet zo graag had en ze heeft het niet meer gedaan. Ze heeft ook graag dat je haar zachtjes pijpt (zeker niet met tanden, of te snel). Ondertussen kon ik haar anaal vingeren, wat ze even daarna ook bij mij deed, fijne prostaatmassage (op bepaald ogenblik dacht ik dat ik zo zou klaarkomen). Ook regelmatig nog een sessie elkaar tongen. Dan was het tijd om me te nemen: ze deed het zeer voorzichtig maar ik ben wel wat gewoon, dus geen probleem. Ze heeft een hele tijd gestoten, afwisselend hard en zacht. Uiteindelijk heeft ze me klaargetrokken terwijl ze me neukte. Zalig. Nog een tijdje gepraat en terug naar huis. Zeker niet de laatste keer :). Voordeel is ook dat ze goed Engels kan.
Ze gaat op vakantie van 3 tot 11 oktober heeft ze gezegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan