Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaak je geen illusie. Ze doen het allemaal. Niet van de eerste keer, maar als je vaker komt en ze merken dat jij niet direct eist voor een condoom dan kan het zomaar gebeuren dat je bare genomen word. En hoe langer ze in het vak zitten hoe vaker het gebeurtVolgens mij is ze even terug naar malaga. Gina is een super lief ding en ben dan ook vaak gratis bij haar binnen geweest. Echter na een bericht op een ander forum dat ze bare neemt ben ik niet meer gegaan. Dit is voor mij een no-go.
Heb ook het een ander gelezen dat Anouk dit zal doen? Iemand hier dat dit kan beamen?
Zeker een topper, echte gfe als je een klik hebt. Alleen naaien zonder condoom is spelen met vuur!!!Ben ook Al bij Gina geweest en zeker een toptrans. Ze wou wat meer dan neuken met condoom Maar heb wijselijk geweigerd.
it is active from May 1. you can find her there but she is always busyNiemand die weet wanneer zij terug aktief is??
txssssss.......next week i will pay her a visit....it is active from May 1. you can find her there but she is always busy
ben deze dame gaan bezoeken op de plaats van Gina . ze klopt met de beschrijving van Frank.Ze heeft nu ook een andere haardos, bruin, halflang, met roze plekken erin
Inderdaad, er zit iemand anders. Ze zag er alleszins ook goed uit.ben deze dame gaan bezoeken op de plaats van Gina . ze klopt met de beschrijving van Frank.
Ze zij me dat ze Rosi noemde??? en dat dit niet haar vaste plaats was ?
Een shemale uit Ecuador .
Al bij al een zeer goed ervaring met deze shemale
Er zit soms iemand anders ja, ze wisselen precies af. Bij Gina ben ik al geweest, toptrans, zalig.Inderdaad, er zit iemand anders. Ze zag er alleszins ook goed uit.
niemand meer info??Iemand die concreet weet wanneerGina terug aanwezig is??
Ze is wel degelijk daar. Er is wat verwarring, maar ik ben gisteren effectief bij Gina geweest. Ze heeft verschillende kapsels, een blonde krullenbol en lang stijl donker haar. Maar het was wel degelijk Gina en het was weer een fijne date, zoals altijd.niemand meer info??
Bedankt voor jouw antwoord.Ze is wel degelijk daar. Er is wat verwarring, maar ik ben gisteren effectief bij Gina geweest. Ze heeft verschillende kapsels, een blonde krullenbol en lang stijl donker haar. Maar het was wel degelijk Gina en het was weer een fijne date, zoals altijd.
Zeker wel, helaas meegemaakt...Toch duidelijk zeggen dat Gina GEEN bare doet! Onder geen enkel beding en bedrag. Natuurlijk wel pzc.
prep werkt alleen maar voor AIDS alle andere ziektes kun je te pakken krijgenJa ik heb haar ook gepakt zonder condoom hoor daarna spijt maar ja was geil maar ik pak prep hoop dat die prep echt werkt anders zit ik in problemen
de grote vraag is altijd, hebben ze ziektes??prep werkt alleen maar voor AIDS alle andere ziektes kun je te pakken krijgen