Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenverleden week vrijdag was ze aanwezig.....ik heb er 2 uur op gewacht , doch helaas constant bezet...GELUKKIG was Anouck iets verderop opeens beschikbaar...Momenteel aanwezig?
Bedankt voor de reactie !!Vandaag alleszins aanwezig
Spijtig van deze ervaring, dan heeft ze inderdaad haar dag niet gehad, zo ken ik haar niet. Wil haar zo snel mogelijk ook nog eens bezoeken, hoop dat ze dan in een betere en lekker dominante bui zal zijnEen grote maand terug op zaterdag haar uiteindelijk nog eens bezocht.
Ik was er later dan voorzien door het vele verkeer.
Uiteindelijk na een half uur wachten haar getroffen ana het raam.
Na financiele gedeelte en de wasbeurt eraan begonnen...
Begonnen met haar te pijpen , zij mij daarna wat..maar ze had precies niet veel zin....
Ik heb me laten afwerken met de hand...
Ze zal haar dag niet gehad hebben , want ben in het verleden steeds tevreden buiten gestapt, doch deze keer ....ik zal ze misschien de volgende wandelbeurt wel ns durven overslaan.....
Zelfde ervaring, jaren geleden top service, tot ze heel veel vrouwelijke hormonen begon te gebruiken, hoe meer ze vrouw werd hoe slechter de service …….Haar in het verleden ook veel bezocht,op een gegeven moment was ze ook tegen haar goesting bezig,ben erna nooit meer binnen geweest....
Bij Gina nooit een slechte service gekregen, ben er al even niet meer geweest,als ik er nog eens bij geraak, ben benieuwdZelfde ervaring, jaren geleden top service, tot ze heel veel vrouwelijke hormonen begon te gebruiken, hoe meer ze vrouw werd hoe slechter de service …….
Oeps, lees het terug staat bij de verkeerde Gina , ik bedoelde de Vlaamse Gina in de Vingerling…… Mijn oprechte excuses ….. bij Gina in de Villa Tinto nog nooit een slechte ervaring/service gehad ….Bij Gina nooit een slechte service gekregen, ben er al even niet meer geweest,als ik er nog eens bij geraak, ben benieuwd