Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke rust momenten?Heren,
Recent merkte ik dat ik geen onderwerp had om over te praten met de dvp. Dit resulteerde in awkward stiltes gedurende de rust momenten.
Dus mijn vraag aan jullie is als volgt:
- welke onderwerpen bespreken jullie gedurende de rust momenten?
Mhg, Michael
Tussen het klaarkomen en de volgende beurt hahaWelke rust momenten?
Haha dus na een keer komen zeg je: wat gaan we aan de prijs doen?de prijs
Bedoel ook meer algemeen, welk onderwerpen vaak aangekaart worden.Zwijg alsjeblieft over gesprekken die met mij gebeurt zijn. De context ontbreekt gewoon
Is dat niet awkward? Dat de meid je dan aankijkt, lichtjes masseert en niet weet wat te doen?Rustmomenten?
Maar ik praat eigenlijk vrijwel nooit, ben niet echt geinteresseerd in zo'n meid eerlijk gezegd. Als ik merk dat ze er een beetje ongemakkelijk van worden, als ik niks vraag, wil ik weleens vragen waar ze vandaan komen en hoe oud ze zijn. De date erop vraag ik precies t zelfde want ben t allang weer vergeten. Vaak vragen ze mij wel dingen en daar geef ik dan wel gewoon antwoord op. Maar verder dan mn leeftijd en of ik vrouw heb komen ze vaak niet omdat ze zelf ook wel merken dat ik geen zin heb in een gesprek
Het enige wat ik wel altijd vraag is een schone handdoek.
Raak je het niet zat als iedere persoon je over je prive vraagt?Vooral over privé, vind ik niet erg, ik wil er gerust openlijk over praten, ik heb niks te verbergen en dat gaat over werk , relaties enz.
Of ze daadwerkelijk er interesse over tonen ligt bij iedereen anders, bij de een wel en bij de ander niet!
Nee zeker niet. Je beslist zelf in hoeverre je over u privé leven wilt praten tegen de damesRaak je het niet zat als iedere persoon je over je prive vraagt?
Vind je het dan wel fijn als het over diepe onderwerpen gaat? Waar ik zelf voornamelijk tegen aanloop (niet om te beledigen) is dat de dvp vaak geen kennis van t onderwerp hebben - dan krijg ik juist een gevoel van beter het onderwerp afkappen.Gesprekken: vakantie, werk, politiek, sport.. van alles eigenlijk.
In tegenstelling tot Fred, heb ik wel interesse in mijn gasten. En onthou ik vaak wél wat ze vertellen. En mocht ik toch iets vergeten, dan word ik er later wel aan herinnerd.
Soms geef ik ook wel eens tips, niet waar @ZicoMario87? En heb ook wel eens 'ga naar de huisarts adviezen' gegeven bij vreemde plekjes op de rug.
Me aankijkt en masseert?Is dat niet awkward? Dat de meid je dan aankijkt, lichtjes masseert en niet weet wat te doen?
Nee!Raak je het niet zat als iedere persoon je over je prive vraagt?
Goed punt. Zo simpel kan het zijnMe aankijkt en masseert?
Meestal zit na binnenkomst binnen 10sec mn lul al in dr mond. Dus er wordt niks gemasseert en ik word ook niet aangekeken.
Voor intimiteit ga ik niet naar de hoeren man. Gewoon snelle cumdump en ciao.
Voor gesprekken en intimiteit kan ik gewoon thuis blijven.
Precies zo! En in dates van 1u komt er altijd wel zo'n momentje. Verhoogd wmb ook de klik/sfeer voor de komende keer.Vooral over privé, vind ik niet erg, ik wil er gerust openlijk over praten, ik heb niks te verbergen en dat gaat over werk , relaties enz.
Of ze daadwerkelijk er interesse over tonen ligt bij iedereen anders, bij de een wel en bij de ander niet!
Nee hoor, wij bepalen. Wij zijn de baas, niet degene die langskomt.En ja, heren. Ik weet het, jij betaalt dus jij bepaalt.
Leg dit eens uit?Nee hoor, wij bepalen. Wij zijn de baas, niet degene die langskomt.