@Fredje020 Nee, jij vraagt om gepijpt te worden of om een standje, maar uiteindelijk bepaalt de dame of ze dat wil doen, niet jij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@Fredje020 Nee, jij vraagt om gepijpt te worden of om een standje, maar uiteindelijk bepaalt de dame of ze dat wil doen, niet jij.
Vind je het dan wel fijn als het over diepe onderwerpen gaat? Waar ik zelf voornamelijk tegen aanloop (niet om te beledigen) is dat de dvp vaak geen kennis van t onderwerp hebben - dan krijg ik juist een gevoel van beter het onderwerp afkappen.
Waarom het beestje niet gewoon bij de naam noemen ?Kunnen we gewoon overeenkomen het woord cumdump niet meer te gebruiken. Dat je voor korte dates bent, schitterend maar dat woord
zo sta ik er ook wel in Ted. ik ben wel een prater, meestal gaan de gespreken over het weer, of over het land van herkomst of vakanties, vaak zijn dit soort gesprekken meer om de ongemakkelijke stilte in te vullen.Ik heb ook eigenlijk niet veel zin meer om een band te creëren met dvp's omdat dit toch vaak alleen maar gezeik en complicaties geeft. Slechte ervaringen mee opgelopen in het verleden.
ik merk dit wel vaker bij sommige collega wandelaars, dat ze vergeten dat ze gewoon een dienst afnemen waar ze een fee voor betalen, en dat degene die de dienst afneemt in principe bepaald hoe de date verloopt.Leg dit eens uit?
Misschien ligt t aan de type dates die ik heb, maar als ik wil dat ik gepijpt word of een bepaald standje wil dan bepaal ik dat toch? Niet dat ik het je beveel te doen ofzo, ik vraag t normaal maar als een dame mij bevelen gaat geven of de baas gaat spelen geef je me gewoon mn geld terug, betaal je mij en dan kan jij bepalen hoe of wat? Of bedoel je dit niet?
Zal wat zijn als een dvp gaat zitten bepalen wat we allemaal gaan doen
Volgens mij bepaal je samen wat er gebeurt, tenminste zo ervaar ik het. Vooraf spreek je af wat je wil en of dat kan. En in de uitvoering zie je dan samen hoe het loopt.Nee hoor, wij bepalen. Wij zijn de baas, niet degene die langskomt.
En zo moet het zijn, tenminste voor mij dan. 100% eens met jouw verhaalIk praat over van alles en nog wat met dvp's.
Dat dus. "Lieverd, we kunnen een hele avond praten, maar zullen we nu wat anders doen"Vind ook heerlijk om met de dames te kletsen. Hoort er voor mij ook gewoon bij. Is onderdeel van de date, zorgt voor een fijne sfeer. Sommige dames voelen dat ook aan, bij favoriete dame voel ik me al vanaf het allereerste bezoek tótaal op mijn gemak, we kletsen overal over, vergeten soms tijd zelfs beetje. Alleen zak legen, nee laat maar!
Ik moet dringend een dag verlof inplannen en eens afzakken naar HarelbekeVoor mij is het een eer als ik een inkijk krijg van wat er in mijn klant zijn hoofd omga. Daar heb ik ook echt interesse naar, niet zo naar de oppervlakkige zaken die iedereen te zien krijgt maar naar zijn 'geheime tuin'.
We delen tenslotte een zeer intiem moment, we geven ons letterlijk en figuurlijk bloot, dat doe ik althans. Als ik daar geen respons op krijg en mijn gelegenheidspartner er alles aan doet om, figuurlijk, afstand te houden, is het voor mij geen geslaagde date geweest. De klant kan dat trouwens heel anders ervaren hebben maar bij de volgende benadering stuur ik hem naar collegaatjes die zo'n houding net appreciëren. Genoeg dames die zich emotioneel volledig afsluiten, het gaat hen alleen maar om het geld en ze hebben het liefst dat je gewoon je ding komt doen en weer vertrekt.
Zelf verwacht ik meer dan alleen het geld, ik wil in hogere sferen raken en daarvoor moet je met twee zijn, lichamelijk maar ook geestelijk. Ik wil dat je diep in mijn ogen kijkt, dat je me toelaat om door jouw schild te kijken tot in het diepste van je ziel.
Ik heb er alle begrip voor dat sommige heren niet op zoek zijn naar innige verbondenheid, een mooie kont waarop ze hun kwakje mogen lozen, zonder enige vorm van binding, is voor hen de ultieme date. Op zich, niets mis mee, dat het nu net die heren zijn die klagen dat DVP's allemaal liegen en geldwolven zijn is volgens mij niet helemaal toevallig.
Het liefst spreek ik over seks, niet meteen bij binnenkomen maar vanaf dat we elkaar wat verkend hebben. Een sappig gesprek over seksuele fantasietjes of zaken die we beleefd hebben draagt bij aan de erotische sfeer. Ik ben zelf een open boek, ik uit spontaan wat er door mijn hoofd ga. Het leidt soms tot grappige taferelen, als ik geil word van dat wat ik mijzelf hoor uitspreken in het heetst van de strijd.
Waw! Sharon, je bent een vrouw naar m'n hart!Voor mij is het een eer als ik een inkijk krijg van wat er in mijn klant zijn hoofd omga. Daar heb ik ook echt interesse naar, niet zo naar de oppervlakkige zaken die iedereen te zien krijgt maar naar zijn 'geheime tuin'.
We delen tenslotte een zeer intiem moment, we geven ons letterlijk en figuurlijk bloot, dat doe ik althans. Als ik daar geen respons op krijg en mijn gelegenheidspartner er alles aan doet om, figuurlijk, afstand te houden, is het voor mij geen geslaagde date geweest. De klant kan dat trouwens heel anders ervaren hebben maar bij de volgende benadering stuur ik hem naar collegaatjes die zo'n houding net appreciëren. Genoeg dames die zich emotioneel volledig afsluiten, het gaat hen alleen maar om het geld en ze hebben het liefst dat je gewoon je ding komt doen en weer vertrekt.
Zelf verwacht ik meer dan alleen het geld, ik wil in hogere sferen raken en daarvoor moet je met twee zijn, lichamelijk maar ook geestelijk. Ik wil dat je diep in mijn ogen kijkt, dat je me toelaat om door jouw schild te kijken tot in het diepste van je ziel.
Ik heb er alle begrip voor dat sommige heren niet op zoek zijn naar innige verbondenheid, een mooie kont waarop ze hun kwakje mogen lozen, zonder enige vorm van binding, is voor hen de ultieme date. Op zich, niets mis mee, dat het nu net die heren zijn die klagen dat DVP's allemaal liegen en geldwolven zijn is volgens mij niet helemaal toevallig.
Het liefst spreek ik over seks, niet meteen bij binnenkomen maar vanaf dat we elkaar wat verkend hebben. Een sappig gesprek over seksuele fantasietjes of zaken die we beleefd hebben draagt bij aan de erotische sfeer. Ik ben zelf een open boek, ik uit spontaan wat er door mijn hoofd ga. Het leidt soms tot grappige taferelen, als ik geil word van dat wat ik mijzelf hoor uitspreken in het heetst van de strijd.
klopt , maar de klant bepaald uiteindelijk hoeveel er betaald wordt. Dame kan wel 300 euro vragen, maar als de klant dat niet gaat betalen kan ze willen wat ze wil, maar als klanten dat niet willen geven krijgt ze niks.@Fredje020 Klopt wat betreft het geld aannemen als je vooraf kenbaar maakt wat je verwacht, maar dan is het nog steeds de dame die bepaald.
In een ander topic zei @Sharon dat ik het zo mooi kan vertellen maar als je dit stukje leest moet ik toch minstens dezelfde complimenten terug geven. En het hele leuke is dat ik haar schrijven volmondig kan beamen. Wij hebben het samen al meer dan eens meegemaakt. Zolang ze dit werk blijft doen zal ze me nog meerdere keren terug zien, maar ik denk dat we nadien ook goede vrienden zullen blijven. Ik zal ze in elk geval altijd dankbaar blijven voor de mooie momenten die we samen al beleefd hebben.Voor mij is het een eer als ik een inkijk krijg van wat er in mijn klant zijn hoofd omga. Daar heb ik ook echt interesse naar, niet zo naar de oppervlakkige zaken die iedereen te zien krijgt maar naar zijn 'geheime tuin'.