King Potato
Meubelstuk
Zeker weten je moet niet alles prijs geven.Begrijp ik 100%
Lijkt me ook leuker. Een geheimpje dat je alleen met haar deelt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker weten je moet niet alles prijs geven.Begrijp ik 100%
Lijkt me ook leuker. Een geheimpje dat je alleen met haar deelt.
Ik plaats enkel een recentie als het goed was of als het bar slecht wasHet is algemeen bekend dat er niet veel personen een recensie plaatsen.
maar dan neem ik aan dat de service wel goed was?Andere die het niet graag hebben schrijf ik geen recensie
Dan hebben we er nog een aantal van je te goedIk plaats enkel een recentie als het goed was of als het bar slecht was
Tot nu to ook nog maar 5 dames ontmoet de 2 goede heb ik een recentie gegeven dan had ik 2 twijfel gevallen dan laat ik het liever om een recentie te schrijvenen 1 slechte dame maar dan zat ik nog niet op dit forumDan hebben we er nog een aantal van je te goed
Want ik zie dat je er maar twee hebt geschreven tot nu toe.
Jawel ik heb enkel super goede dates gehad in 2022 en ik heb dat enkel op vraag van de dame geen recensie vermeldmaar dan neem ik aan dat de service wel goed was?
Mijn inziens zijn juist de negatieve recensies belangrijk, dus de dames die een slechte service geven of met het handje er tussen etc.
En als je het middelmatig vond ? Wat doe je dan ??Ik plaats enkel een recentie als het goed was of als het bar slecht was
Dan schrijf hij niks zoals de meeste, zijn goed recht natuurlijk, wel sneu voor de meeste andere wandelaarsEn als je het middelmatig vond ? Wat doe je dan ??
Dan plaats ik niets om dat voor een andere mss wel goed of slecht als het 50/50 is vind ik dat dat mensen haar best zelf een kans gevenEn als je het middelmatig vond ? Wat doe je dan ??
Goed punt kan ik jou maar enkel gelijk in gevenDan plaats ik niets om dat voor een andere mss wel goed of slecht als het 50/50 is vind ik dat dat mensen haar best zelf een kans geven
Ik wil bij twijfel geen wandelaar valse voorstellingen geven maar ook geen dvp klanten kosten
ik vind dat toch een beetje vreemd, je kan toch gewoon zeggen dat het matig was of dat je er meer van had verwacht, tenslotte gaat het erom hoe jij het ervaren heeft. Dat wil niet zeggen dat andere mensen het zelfde ervaren. Die hebben wellicht een andere ervaring, om wat voor reden dan ook.Dan plaats ik niets om dat voor een andere mss wel goed of slecht als het 50/50 is vind ik dat dat mensen haar best zelf een kans geven
Ik wil bij twijfel geen wandelaar valse voorstellingen geven maar ook geen dvp klanten kosten
Ik ben vooral voorzichtig dat ik wandelaars geen valse voorstellingen geef of een dvp onterecht klanten kost.ik vind dat toch een beetje vreemd, je kan toch gewoon zeggen dat het matig was of dat je er meer van had verwacht, tenslotte gaat het erom hoe jij het ervaren heeft. Dat wil niet zeggen dat andere mensen het zelfde ervaren. Die hebben wellicht een andere ervaring, om wat voor reden dan ook.
Juist als er meerdere recensies zijn van een dame, krijg je beter een beeld van de service of inzet van de dame.
dat voorval hoef je toch niet te vermelden in je recensie, het voegt niks toe namelijk aan je recensie om dat voorval te benoemen. Maar als het verder een prima date is, kan je toch een positieve recensie schrijven.Ik ben vooral voorzichtig dat ik wandelaars geen valse voorstellingen geef of een dvp onterecht klanten kost.
Bv bij 1 van de 2 dames waar ik geen review heb geschreven. Is alles goed verlopen ze was lief en vriendelijk over de sex had ik geen klachten. Het enige minpunt was toen we naar boven gingen liep ik voor op de trap toen ik boven kwam draaide ik mij om en zag ik dat ze niet op haar gemak was op de trap ( mijn trap is erg stijl) dus wat doe ik ik bied haar mijn hand aan. Waar op ik te horen kreeg: Nee Nee voor het zelfde geld duw je mij van de trap. Tuurlijk was ik daar niet mee gediend. Maar dat was enige min puntje aan de date.
Moest ik een review geschreven hebben over de date zou waarschijnlijk iedereen enkel haar beoordelen op dat voorval op de trap. En de rest van de review mocht nog zo goed zijn als het maar kon. De lezer ging vooral dat min punt onthouden
Ja, dat kan. Maar dat zal vaak niet het geval zijn. Ook bij mensen die seksen met hun partner niet.Alsof je niet meerdere uren 'sex' kan hebben!
Dat 'dineren' en 'ouwehoeren' doe ik wel resp. op restaurant en in de kroeg hoor! Bij een DVP wil ik actie! Haha!
Ja, dat kan. Maar dat zal vaak niet het geval zijn. Ook bij mensen die seksen met hun partner niet.
Ik vind kort maar krachtig prima. Ik kom ook vooral voor mijn eigen driften en lusten. Of eigenlijk: ik kom enkel daar voor.