Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog steeds bij sommige vaste dames.Vraagje voor de oude garde, was vooraf betalen altijd de norm zoals nu of werd er vroeger ook weleens achteraf betaald?
Nee. Dat was april 1984In het begin van de 80er jaren, volgens mij ook vrijwel geen latina's. Die kwamen geloof ik pas vanaf het moment dat de straten voetgangersgebied werden. De Geleen ging dacht ik op 1 januari 1986 dicht voor autoverkeer.
Guldens vergelijk ik niet meer met euro's. De salarissen zijn ook omhoog gegaan in loop der jaren.Heb 2e helft jaren '90 frequent de buurten rondom Schilderswijk bezocht.
- Doubletstraat voor een budget fuck (FL 25,-) met oudere latina's
- Geleenstraat voor mooie Oost-Europese dames (FL 50,-)
- Poeldijksestraat was het walhalla met mooie latina's (FL 35,-)
ps: FL 25,- is ongeveer 11euro
Ja dat klopt ,dat hangt er vanaf wat ze meenemen in de inflatie en dat veranderen ze continu om het zo gunstig mogelijk te laten uitkomen.Volgens CBS https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/prijzen-toen-en-nu is FL 25,- uit 1996 met inflatie correctie gelijk aan EU 20,- in 2022. Heb wel het gevoel dat inflatie veel hoger is dan wat CBS hier toont...
Ik ging daar altijd naar een nederlandse dame...ze heette corrie, liep altijd in zo,n toen der tijd geile hotpants...wat een vrouw was dat!!! Corrie ben ik jaren later nog in de geleenstraat tegen gekomen waar ze toen werkte...dat was in 2005....daarna heb ik haar nooit meer gezien.De poeldijkse, God wat heb ik daar veel geneukt ! Begonnen toen ik 22 was, en mijn lievelingetje was de Venezueelaanse Lisa, zij, 23. Wat een mooie vrouw, zelden meer zo'n goed gevoel bij DVP gehad. NZC was "normaaal". Morgen is ze jarig, 31 Mei, in mijn geheugen gegrift. Ik hoop dat ze gezond is en nog leeft, zou nu 62 moeten zijn
Nou is wel meer veranderd zeg. De verlichting, de puien etcDoubletstraat in 1995. Niet heel veel veranderd op de betegeling na.Bekijk bijlage 103981
In de tijd vd Poel waren er nog geen EurosDe Poelie, zo jammer dat die plat is gegooid. Mooie tijd, 3 buurten. Voor 20 euro de Doubie, 25 euro voor de Poelie en 50 voor de Geleen/Hunse.
Volgens mij in de Geleenstraat wel van fl 50 naar € 50.DE guldenprijs zijn destijds nooit 1op1 europrijs geworden hoor
Nee nergens, dat is een verkeerd collectief geheugen bij velenVolgens mij in de Geleenstraat wel van fl 50 naar € 50.
Wat scheelt het?Nee, dat klopt natuurlijk ook niet.