Recensie Jenny (Hon) A13, k2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dick31

Vaste klant
103
06/05/24
67
11
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Zojuist bij deze dame geweest en ik hoop voor de mede wandelaars dat ze er niet lang zal zitten.

Het begon nog goed met pijpen wat voor 20 euro extra ook zonder kon. Dat begon nog goed, maar vingeren was niet mogelijk en voor beffen moest er ook extra betaald worden. En na amper gepijpt te zijn en haar een goede likbeurt te hebben gegeven wou ze meteen neuken. Dit terwijl ik een slappe had maar daar werd ik niet meer bij geholpen. Dat ging natuurlijk niet werken dus met eigen handwerk nog wel klaargekomen was alleen eerder een dieptepunt dan een hoogtepunt dit keer.

Ze spreekt je overigens aan in het Engels, maar ze spreekt ook Duits.

Zojuist bij deze dame geweest en ik hoop voor de mede wandelaars dat ze er niet lang zal zitten.

Het begon nog goed met pijpen wat voor 20 euro extra ook zonder kon. Dat begon nog goed, maar vingeren was niet mogelijk en voor beffen moest er ook extra betaald worden. En na amper gepijpt te zijn en haar een goede likbeurt te hebben gegeven wou ze meteen neuken. Dit terwijl ik een slappe had maar daar werd ik niet meer bij geholpen. Dat ging natuurlijk niet werken dus met eigen handwerk nog wel klaargekomen was alleen eerder een dieptepunt dan een hoogtepunt dit keer.

Ze spreekt je overigens aan in het Engels, maar ze spreekt ook Duits.
Dick, er was al een draadje van deze dame. Onder 13k2 (zonder A). https://www.girlsreview.nl/threads/13-k2-jenny.55806/
Ik denk dat je je bericht moet rapporteren om het te verplaatsen...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan