Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gaat allemaal een groot "Woonerf" worden...

Wegenwerken gestart in Glazen Straatje: "Handelaars te voet bereikbaar"

 
Weet iemand of er in Gent een goed aantal dames te vinden is, en wat een goede dag/tijd zou zijn? Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik na Gent of Antwerpen zal gaan binnenkort en ik ben al een eeuwigheid niet in Gent geweest (pre-corona)
 
Weet iemand of er in Gent een goed aantal dames te vinden is, en wat een goede dag/tijd zou zijn? Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik na Gent of Antwerpen zal gaan binnenkort en ik ben al een eeuwigheid niet in Gent geweest (pre-corona)
Vanessa schepenenvijverstraat 19 a bar crystal. Overdag. =toppertje
Gent heeft de beste dames.
Ook bonita en Emma zijn goed. Je kan van allen hen recensies bekijken.
 
Weet iemand of er in Gent een goed aantal dames te vinden is, en wat een goede dag/tijd zou zijn? Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik na Gent of Antwerpen zal gaan binnenkort en ik ben al een eeuwigheid niet in Gent geweest (pre-corona)
Er zijn zeker goeie dames te vinden in Gent als Antwerpen, lees anders (veel) recensies, maak notities en wissel mss eens af de ene keer in Gent , de andere keer in Antwerpen.
In Gent zou ik je wel aanraden niet te vroeg in de voormiddag te gaan, pakweg rond 8 uur zijn er nog niet veel dames aanwezig en sommige toppers komen soms maar na 11 u toe.
De maandag zal normaal de kalmste dag van bezetting zijn omdat sommige dames hun snipperdag nemen omdat ze redeneren de dag na het weekend is het kalmst van wandelaars.
De grootste bezetting zal zeker in Gent de zaterdagnacht op zondag zijn, meestal toch....
 
afgelopen vrijdag langsgeweest bij een Hanna , op de hoek peter vanderdonckdoorgang 2 / schepenvijverstraat. Een blonde dame, schat haar eind de twintig, had witte lingerie aan. Komt van Boedapest.
Ze had me de dag eerder al willen binnenlokken maar had toen gezegd terug te komen.
Op vrijdag mij laten overhalen en binnen gestapt. Ze was vriendelijk maar eens op de kamer moest het vlug gaan. Effe stijf gepijpt, ze zette zich met haar kont naar mij en ik moest binnenschuiven. Haar vooraf effe beffen was bijbetalen.
Daar ik toch de beloofde twintig minuten wou consumeren trachtte ik wat langzaam te neuken , doch in haar positie kon ze perfect zelf het tempo opdrijven. En het duurde dan ook niet lang eer het condoom gevuld werd.
Heb ik spijt, neen , maar herhalingsgevaar is er ook niet omwille van de service.
 
Welke dames doen aan tongzoenen in Gent, ik heb eens goesting om met een DVP van achter de ramen te tongen. Prive is dat mogelijk maar de dames hier laten dit niet vlug toe., vroeger had je Marilyn maar die is na corona niet meer terug gekeerd.
 
Welke dames doen aan tongzoenen in Gent, ik heb eens goesting om met een DVP van achter de ramen te tongen. Prive is dat mogelijk maar de dames hier laten dit niet vlug toe., vroeger had je Marilyn maar die is na corona niet meer terug gekeerd.
Hey rubus

Blijkbaar Anna die overdag werkt van crazy cabaret doet aan tongzoenen. Voor 100 euro ben je er blijkbaar ook 30 min bij aanwezig en heb je een goede service. Ze heeft ook al een lopende recensies
Groetjes krokettje 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan