Stimolo3960
Wandelaar
Als het echt zo doods is, kan ik best een andere dame zoeken (privé).
Bedankt voor je informatie !
Bedankt voor je informatie !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk was er zaterdag ook in de dag heb maar 4 vrouwen gezien totaal,triestige zaak daar...Onlangs nog es een rondje gewandeld in Oostende.. bedroevend met die werken.. zit werkelijk niets moois.
Hoe ziet ze eruit ?Beste medewandelaars. Wie is de dame naast Vera schepenenvijverstraat 10 raam 3 die ik al 2 keer heb zien zitten in de namiddag. Ze zit daar niet altijd maar gisteren was ze aanwezig. En bij een 2de ronde toen ik wou binnen gaan om kennis te maken was ze bezet. Ik kom niet langer blijven dus vandaar mijn vraag aan de kenners van Gent
Donker blond. Slank zwarte hoge hakken. Soms zwarte nylons, en een zwarte bh en slipje.Hoe ziet ze eruit ?
Haarkleur ?
Andere kenmerken ?
Zal vanavond eens kijken of ik haar kan spotten. Moet ik haar dan ook eerst eens uitproberen voor u ?Donker blond. Slank zwarte hoge hakken. Soms zwarte nylons, en een zwarte bh en slipje.
Dag R.Donker blond. Slank zwarte hoge hakken. Soms zwarte nylons, en een zwarte bh en slipje.
Klopt op de hoek tegenover crazy cabaret.Dag R.
Om misverstanden te voorkomen:
Je bedoelt allicht Pieter Vanderdonckdoorgang bar Le Pink n° 10 raam 3
(dus op het kruispunt recht tegenover The Crazy Cabaret).
Ik denk dat Schepenenvijverstraat 10 raam 3 niet bestaat (zie plattegrondplan Gent).
Mvg,
DD
Ja, als iemand dat eens wist. Er is al jaren sprake van een hangar niet zo ver daar vandaan die zou omgebouwd worden met ruimte voor de dames maar ook voor kantoren en een politiebureau... Mij maakt dat niks uit. Heb hierover al eens gesproken met de dames die nu in Oostende zitten en die zijn in alle geval niet van plan om daar dan hun intrek te nemen, wellicht iets met papieren of zou. 't zou naar het voorbeeld van Antwerpen zijn. Ondertussen is het hopen op een beetje kwaliteit in Oostende.Heeft er iemand enig idee wat de bedoeling is met de raambuurt van oostende? Las op internet iets over dat er hier een groot bordeel gebouwd zou gaan worden.
Gaan deze plannen nog door?
Bar Le Pink is Schepenenvijverstraat 10!Dag R.
Om misverstanden te voorkomen:
Je bedoelt allicht Pieter Vanderdonckdoorgang bar Le Pink n° 10 raam 3
(dus op het kruispunt recht tegenover The Crazy Cabaret).
Ik denk dat Schepenenvijverstraat 10 raam 3 niet bestaat (zie plattegrondplan Gent).
Mvg,
DD
Dag L.Bar Le Pink is Schepenenvijverstraat 10!
Er zijn uiteraard 2 ramen aan de kant van de Pieter Vanderdocktdoorgang.
De Pieter Vanderdoncktdoorgang nr. 10 is het overdekte gedeelte!
Nu we eruit zijn op welk adres deze dame zit, wie kent haar en is deze dame reeds gerecenceerd in dit forum of heeft er iemand ervaring met deze toch wel mooie sexy dame.Donker blond. Slank zwarte hoge hakken. Soms zwarte nylons, en een zwarte bh en slipje.
Deze dame noemt Tanja, ik schrijf jullie mijn ervaring.Beste medewandelaars. Wie is de dame naast Vera schepenenvijverstraat 10 raam 3 die ik al 2 keer heb zien zitten in de namiddag. Ze zit daar niet altijd maar gisteren was ze aanwezig. En bij een 2de ronde toen ik wou binnen gaan om kennis te maken was ze bezet. Ik kom niet langer blijven dus vandaar mijn vraag aan de kenners van Gent
In Gent mag je zeker niet klagen van dames, zit daar schoon volk. Vergeleken met Antwerpen waar iedereen zo vol van is....Idd een heel mooie Parisienne die ook op mijn lijstje staat.
Gent heeft echt wel kwaliteitsdames
Niet meer gezien, Emma en Anna staan er nog. Of tenzij ze in de nacht werkt?Is Mikki nog terug opgedoken in Gent? Stond vroeger in The Crazy Cabaret. Supertoffe Roemeense meid met blond haar.
Mikki stond in de nacht aan het linkse raam.Niet meer gezien, Emma en Anna staan er nog. Of tenzij ze in de nacht werkt?
Nee deze dame staat er al een paar jaar niet meer!Mikki stond in de nacht aan het linkse raam.