Ik volg ook volledig je redenering(en). Als dvp zou ik er voor zorgen er zeker te zijn als de meeste van mijn concullega's hun schup afvegen en er toch genoeg potentiële klandizie is. dus idd bij de shifwissel en/of heel vroeg in de morgen of nacht.Ze werken zelfstandig. Dan gaat het niet over 8 of 9 uur werken, dan gaat het over zo efficiënt mogelijk geld binnen te halen. Meeste kans op inkomen heb je toch op het moment dat er het meeste volk vrij is.
Of het zou moeten zijn dat ze dan toch niet allemaal van de slimste zijn in tegenstelling tot wat velen geloven...
Maar dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd en geschreven vanuit ons standpunt als klant.
En zoals bij heel veel mensen zijn er maar weinig mensen die heel goed commercieel ingesteld zijn (in eerder welk beroep) én ook hun metier zo goed in de vingers hebben, zodat ze als zelfstandige, zonder baas, hun boterham (goed!) verdienen.
En al om te beginnen: veel dvp's zijn heel jong en hebben vaak een vriendje. Of geven veel van hun geld naar familie. Of houden niet veel over als ze veel spenderen aan huur en luxe. Etc.
Soit, allemaal woorden in de lucht, het ijle, .... Ben blij dat het niet omgekeerd is Dat vrouwen veel seks willen en dat ik evt in een vitrine ergens zou moeten staan en allemaal vrouwen zou moeten toe/binnenlaten met wie ik zonder het geldmotief nooit seks zou willen hebben!! 'k Zou het nooit kunnen. En als niet adonis zijnde zou ik weinig klandizie trekken vrees ik