Algemeen Gent en Oostende stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste wandelaars, wie is de dame die in de schepenvijverstraat 19 1ste raam zit en dit overdag, ze heeft bruin krulhaar en is gekleed in een zwart kleedje met gewone beige schoenen met hak aan. Iemand ervaring of is er al een recensie.

Beste wandelaars, wie is de dame die in de schepenvijverstraat 19 1ste raam zit en dit overdag, ze heeft bruin krulhaar en is gekleed in een zwart kleedje met gewone beige schoenen met hak aan. Iemand ervaring of is er al een recensie.
Dat is Gabriella .
Roemeense die overgekomen is van Antwerpen.
Naar het schijnt een goede service.
Komt wat verlegen over maar op de kamer is ze top.

Iemand enig idee of er interessante dames werken tijdens vooravond kerstavond ( morgen / dinsdag ) ?
Zoiets weet je nooit op voorhand maar er zal wel iets zijn wat je wenst te bezoeken, denk ik.
Ooit bezocht ik eens een dame op oudejaarsavond, de bezetting is/was gering maar er zijn ook dames die denken van .... het aanbod is gering mss heb ik meer kans op (meer) klanten!
Dingen voorspellen op voorhand kan niemand en mss ga je beter niet rond een uur of 6 a 8 in de vooravond want er zijn dames die nog moeten toekomen en er zijn er die al vertrokken zijn.

Weet er wie de blond knappe dame zit in het glazenstraatje op nr3? Ze ziet er west-Europees uit, blond golvend haar. Ik zag haar op zondagnamiddag en stopte omstreeks 16u30. Nog geen review gevonden.
Tania, ze stond enkele maanden geleden nog in bar Le Pink!
Ze gaat al vele jaren mee en vroeger ontving ze onder de naam Samia!

Weet er wie de blond knappe dame zit in het glazenstraatje op nr3? Ze ziet er west-Europees uit, blond golvend haar. Ik zag haar op zondagnamiddag en stopte omstreeks 16u30. Nog geen review gevonden.
Is een française.
Knap en redelijk goed van service.
Ik bezoek als de toppertjes niet in Gent zitten.
Ze is niet top van service maar ook niet slecht. Laat ons zeggen iets boven het gemiddelde.

Zeer slechte ervaring mee, maar blijkbaar herpakt en zou nu betere service zijn ( of eenmalig ferm conflict met mij ...???) . Ik ga er alvast NOOIT meer langs, gezien zelfs slechtse ervaring ooit ! Het feit dat ze van naam is veranderd spreekt al boekdelen...
Veel betere service te vinden bij absolute topper Vanessa (!!!), gevolgd door Myriam, Emma, Corinna, Rebecca ( nog zelden te zien ) , Bonita ( nog zelden te zien ) , ....
Wat mij betreft zijn momenteel Fanny, Olivia en Tania / Samia absoluut te mijden.
Kijk nu al reeds uit naar mijn eerste bezoek in 2025 met Vanessa.: blijft de absolute topper zowel wat uiterlijk als service betreft !!!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan