Geld sturen naar DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Natuurlijk zijn er op bovenstaande uitzonderingen mogelijk. Als je denkt dat je in deze positie zit vraag jezelf dan eens af of je in haar echte leven bent opgenomen (sociaal, thuissituatie evt samen dingen ondernemen). Is het antwoord ja dan ben je wellicht in een uitzonderlijke situatie beland.
En dit is nu precies waar het om gaat, en als het ja is gaat het er ook nog om of je met de situatie om kunt gaan. Als dat ook nog eens ja kun je een mooie tijd tegemoet gaan met hier en daar wat strubbelingen zal ik maar zeggen!

Alles hier nog eens doorgelezen en natuurlijk is alles eigenlijk al gezegd.
Ik heb een Russische dame 4 keer bezocht. Onze date's zijn altijd superrelaxed en na de sex blijft ze altijd zo heerlijk bij mij liggen. Het geeft mij altijd het idee dat ze zich heel vertrouwd/veilig bij mij voelt.
Ik neem wel eens een bloemetje mee en heb zelfs eens gek gedaan met een visschotel omdat ik opgevangen had dat ze daar dol op was.
Ze vroeg mij ook een keertje hulp omdat de betaling van haar advertentie met z'n prepaidkaart niet lukte. Ze gaf al haar gegevens en wachtwoord aan mij. Ik heb haar daarbij geholpen. Ook heb ik een keer 5,- op haar mobiel gezet zodat het nummer geldig bleef. De laatste keer dat ze in Nederland was is er een inval geweest op een moment dat ik bijna bij haar gelegen zou hebben. Daar hebben we toch nog wel om gelachen. Volgensmij is ze niet volledig gepakt, maar heeft ze wel iets van een waarschuwing gekregen. Wat ik er van begreep. Daardoor is ze deze winter niet naar NL gekomen en heeft ze haar geluk in Thailand geprobeerd. Maar dat was geen succes en ze beweert dat ze daar is opgelicht. Af en toe heb ik met haar contact op haar privenummer inmiddels. En jahoor daar komt ie ze vroeg mij geld om naar huis te komen.
Ondanks alle alarmbellen, met mijn hoofd tussen de kerkklokken eigenlijk heb ik het geld via Western Union naar haar overgemaakt.
Kort daarna meteen geen profielfoto meer zichtbaar en ook niet wanneer ze online is. Dus is dacht van jahoor. Nou ja werk wel weer wat meer en bezoek er wel 2 minder ofzo. Maar tegen alle verwachtingen in daarna toch nog weer snel contact vanuit haar. Nu gewoon af en toe echt leuk contact. En WhatsApp inmiddels ook weer gewoon status en profielfoto.
Ben heel benieuwd of ze nog naar Nederland komt en het goed met mij maakt. Zij zegt van wel. Misschien wil ik dit gewoon wel weten.
Uiteraard verklaren jullie mij voor gek en dat snap ik ook wel hoor. Ik laat jullie de afloop nog weten.......

Wat een droeftoeters zijn er toch. Die mannen die geld sturen naar een dvp in het buitenland. Nooit doen…ze belazeren je en je bent niet de enige bij wie ze het proberen. Zoals als eerder gezegd. Die dvp's zijn rijker dan jou. En geven jou geen cent als jij hun om geld zou vragen….

Ik heb er meteen bij gezegd dat het eenmalig was en daar ga ik mij ook aan houden.

Ik wil nog wel een beetje vertouwen in de mensen hebben. En als ik in mijn leventje terug kijk ben ik op momenten waarvan ik dacht nu wordt ik waarschijnlijk opgelicht gebeurde het juist niet.😄

Wat een droeftoeters zijn er toch. Die mannen die geld sturen naar een dvp in het buitenland. Nooit doen…ze belazeren je en je bent niet de enige bij wie ze het proberen. Zoals als eerder gezegd. Die dvp's zijn rijker dan jou. En geven jou geen cent als jij hun om geld zou vragen….
Inderdaad. Die lachen zich rot als er weer 1 centen overmaakt. Makkelijker ga je ze niet verdienen.

Ik doe ook alvast een gokje: ze komt alleen terug als haar visum/reiskosten, huisvesting, telefoon/advertentiekosten, kapster, schoonheidssalon, etcetera door jou vooruit betaald wordt want ze zit "eventjes krap bij kas".

Gewoon financieel niet betrokken raken hoe lief, leuk, lekker, geweldig, gezellig, geil, etcetera ze ook is. Zodra ze niks meer bij je kunnen halen gunnen ze je geen blik waardig, gaan ze op je gevoel spelen en krijg je vervolgens verwijten naar je hoofd geslingerd dat je niet om haar geeft, gratis aandacht en/of sex wilt, blablabla.

Gelijk afkappen zodra ze over geld begint en met zielige natte bambi oogjes met pruilende lippen je aan kijkt door vooraf duidelijk te zijn: "I dont borrow money, you understand? It's only business honey!". 💋

Kort daarna meteen geen profielfoto meer zichtbaar en ook niet wanneer ze online is.
Heb je gevraagd wat daar aan de hand was? Het kan zijn dat ze je geblokkeerd had, het kan ook zijn dat ze gewoon met instellingen had zitten spelen of haar hele WhatsApp gewoon inactief was, het één is wat kwalijker dan het ander.

Ik heb er meteen bij gezegd dat het eenmalig was en daar ga ik mij ook aan houden.
Het ligt eraan wat je verder met haar wilt.

Blijft het zakelijk? Dan is nee zeggen makkelijk.
Wil je meer met haar? Dan is nee zeggen moeilijk want als je niet meer helpt dan wil ze je misschien niet meer zien.

Heb in dezelfde situatie gezeten, been there done that, heeft me een paar ruggen gekost in een paar jaar.
Geeft niet, geld zat, ik wist het risico dat ik bewust nam, als je het nooit probeert lukt het ook nooit...

Laatst bewerkt:
Nee moest eigenlijk om mijzelf lachen van lullo je bent er weer mooi ingestonken. Verder was ik dit keer gewoon echt benieuwd wat er zou gebeuren. Zou het echt zijn of toch allemaal toneel.
Al haar gegevens die ze mij heeft gegeven kloppen volgens mij wel. Een jaartje geleden hadden we het over haar verjaardag gehad. Dat klopte inderdaad met geboortedatum bv. Verder wilde ze een foto paspoort sturen. Ook niet gedaan en verder ook geen vragen gesteld. Blijf haar ook geen appjes sturen ofzo.
Dus het ideale "slachtoffer" of gewoon iemand een keertje geholpen in een situatie waar waarschijnlijk niemand het zou doen.
Ik ben hier toch geen @knightrider😉😘 aan het worden hé? Dan moeten jullie ingrijpen hoor!😄

Terug
Bovenaan Onderaan