Misschien lok je het ook een beetje zelf uit, waarom zou je prive contact houden met een buitenlands hoertje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij gebrek aan leuke NL damesMisschien lok je het ook een beetje zelf uit, waarom zou je prive contact houden met een buitenlands hoertje.
dan stuurt ze hem droge vis en kousebandMisschien lok je het ook een beetje zelf uit, waarom zou je prive contact houden met een buitenlands hoertje.
ik begrijp best dat je een telefoonnummer hebt van een dvp, zeker als je een vaste dame hebt waar je mee wilt afspreken.je gaat naar n dvp om te neuken
niet naar n benefiet gala
nog ff en ze krijgt n cadeau voor moederdag na het bare neuken..voor t geval dat
ik begrijp best dat je een telefoonnummer hebt van een dvp, zeker als je een vaste dame hebt waar je mee wilt afspreken.
Maar het gaat te ver om prive gesprekken met zo'n dame te voeren. Vaak weten dit soort dames precies aan wie ze het wel of niet aan vragen, vaak vragen ze het aan mannen die op de een of andere manier wat onzeker zijn.
Trap er niet in, vaak verzinnen ze een zielig verhaal, immers hebben ze niks te verliezen, en kunnen ze het altijd proberen.
Niet helemaal mee eens. Er zijn best dvp met goeie intenties. Ken er namelijk 1. Maar dat tijdelijk buitenlands spul zou ik zeker links laten liggen.ik begrijp best dat je een telefoonnummer hebt van een dvp, zeker als je een vaste dame hebt waar je mee wilt afspreken.
Maar het gaat te ver om prive gesprekken met zo'n dame te voeren. Vaak weten dit soort dames precies aan wie ze het wel of niet aan vragen, vaak vragen ze het aan mannen die op de een of andere manier wat onzeker zijn.
Trap er niet in, vaak verzinnen ze een zielig verhaal, immers hebben ze niks te verliezen, en kunnen ze het altijd proberen.
Natuurlijk zijn die er, daarom gebruik ik ook het woord vaak.Niet helemaal mee eens. Er zijn best dvp met goeie intenties. Ken er namelijk 1. Maar dat tijdelijk buitenlands spul zou ik zeker links laten liggen.
'T is bijna kerst dus ik heb nood aan cadeautjes. Geen zielige verhaaltjes over zieke oma's ofzo. Ik heb geld genoeg maar ik hou gewoon van cadeautjes. Of kerstkaartjes. Beste cadeautje ever!
Zie je wel dat er ook eerlijke hoeren zijn @Rimon. xxx
Dat verklaart een hoop, ik zag ook al in een andere discussie dat @Rimon een veeg uit de pan kreeg van @Belle
Go with the flow zegt ze nog maar een bevestiging dat er eerlijke dames hier aanwezig zijnWat ben je vandaag weer aardig voor @Rimon
Ik heb al iets zeer leuk in mijn gedachten'T is bijna kerst dus ik heb nood aan cadeautjes. Geen zielige verhaaltjes over zieke oma's ofzo. Ik heb geld genoeg maar ik hou gewoon van cadeautjes. Of kerstkaartjes. Beste cadeautje ever!
Zie je wel dat er ook eerlijke hoeren zijn @Rimon. xxx
In de jaren '90 (redelijk in de begintijd van camsites) eens geregeld contact met een Dame uit vermoedelijk Roemenië.
Ze deelde ook wat dingen uit haar leven (dat dacht ik).
Ze zat daar in Engeland gevangen/gedwongen in een huis te cammen. En kon daar niet weg.
Op een gegeten moment zat haar moeder in nood (die woonde in Italië) omdat ze een operatie niet kon betalen.
Met de naam van haar moeder en het ziekenhuis zelf het ziekenhuis gebeld.
En wat denk je... de naam van haar moeder was niet bekend.
Dus pas op met zielige verhalen.
een beproefde strategie om de aandacht van een dame te trekken, dan volgt de uitdaging, en tot slot de prive conversatie
Sorry maar ik snap niet helemaal dat je een geldbedrag sturen naar een dame ver weg in het buitenland gelijk schakelt aan het geven van iets extra's aan een dame tijdens een date. Voor mij zit hier nogal een groot verschil tussen, namelijk dat bij een date je samen bent met haar en je haar reactie kunt waarnemen, maar maar bij een dame op afstand niet. Hoe kan in laatstgenoemde situatie dit je toch een GFE-gevoel geven? Dat vind ik vreemd.Ik snap en ik hoor bovendien reacties. Ieder is vrij te doen en te denken wat ie wil. Ik geef ook vaak fooi aan een dame, of een cadeautje. Sterker nog, dames geven ook vaak extra dingen of extra tijd. Dat hoeft misschien allemaal niet maar het versterkt toch de band. Zeker bij een gfe dame. Bij mij valt dit dan een beetje in deze categorie.
Afgelopen week heb ik met een voor mij nieuwe afgesproken. Best leuk mee gepraat ook, ze had ik Coronatijd met heel veel tegenzin een vaste klant (meer dan 8 jaar) om €500 gevraagd. Ze was zo blij dat iemand dat aan haar wilde lenen en de man had er een avond en nacht voor terug gekregen later.Niet helemaal mee eens. Er zijn best dvp met goeie intenties. Ken er namelijk 1. Maar dat tijdelijk buitenlands spul zou ik zeker links laten liggen.
Ook meegemaakt maar het ging om een heel hoog bedrag dus uiteraard niet gedaan.
Ze was mijn vaste dame, en hierdoor haar ook nooit meer kunnen bezoeken.. helaas.
De meeste DVP's verdienen meer dan de meeste van ons wandelaars…
dus denk goed na.. ze kunnen soms heel overtuigend liegen.