Alles hier nog eens doorgelezen en natuurlijk is alles eigenlijk al gezegd.
Ik heb een Russische dame 4 keer bezocht. Onze date's zijn altijd superrelaxed en na de sex blijft ze altijd zo heerlijk bij mij liggen. Het geeft mij altijd het idee dat ze zich heel vertrouwd/veilig bij mij voelt.
Ik neem wel eens een bloemetje mee en heb zelfs eens gek gedaan met een visschotel omdat ik opgevangen had dat ze daar dol op was.
Ze vroeg mij ook een keertje hulp omdat de betaling van haar advertentie met z'n prepaidkaart niet lukte. Ze gaf al haar gegevens en wachtwoord aan mij. Ik heb haar daarbij geholpen. Ook heb ik een keer 5,- op haar mobiel gezet zodat het nummer geldig bleef. De laatste keer dat ze in Nederland was is er een inval geweest op een moment dat ik bijna bij haar gelegen zou hebben. Daar hebben we toch nog wel om gelachen. Volgensmij is ze niet volledig gepakt, maar heeft ze wel iets van een waarschuwing gekregen. Wat ik er van begreep. Daardoor is ze deze winter niet naar NL gekomen en heeft ze haar geluk in Thailand geprobeerd. Maar dat was geen succes en ze beweert dat ze daar is opgelicht. Af en toe heb ik met haar contact op haar privenummer inmiddels. En jahoor daar komt ie ze vroeg mij geld om naar huis te komen.
Ondanks alle alarmbellen, met mijn hoofd tussen de kerkklokken eigenlijk heb ik het geld via Western Union naar haar overgemaakt.
Kort daarna meteen geen profielfoto meer zichtbaar en ook niet wanneer ze online is. Dus is dacht van jahoor. Nou ja werk wel weer wat meer en bezoek er wel 2 minder ofzo. Maar tegen alle verwachtingen in daarna toch nog weer snel contact vanuit haar. Nu gewoon af en toe echt leuk contact. En WhatsApp inmiddels ook weer gewoon status en profielfoto.
Ben heel benieuwd of ze nog naar Nederland komt en het goed met mij maakt. Zij zegt van wel. Misschien wil ik dit gewoon wel weten.
Uiteraard verklaren jullie mij voor gek en dat snap ik ook wel hoor. Ik laat jullie de afloop nog weten.......