Gefrustreerd afspraken maken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is dan dom van haar, want ik ben een langdurige vaste klant die haar heel vaak bezocht, en dan ook nog best vaak langere afspraken dan het standaard instaptarief.
Dat zijn niet de klanten die je 'negeert'. Snap trouwens uberhaupt niet waarom je iemand moet negeren.
Als je vol bent met afspraken is dat prima. Dan zeg je dat je vol zit en plan je iets voor volgend week, klaar.
Of als dat ook niet lukt dan zeg je dat en reserveer je een plek voor 2 weken later (ik zeg maar wat). Het tikken van zo'n bericht kost je letterlijk 10 seconden.

Ik wacht het nog 1 dag af, ga bellen en anders gaat er een heel duidelijk voice message haar kant op.
Ik ben een heel vriendelijke klant, heel duidelijk en relaxed, maar als de maat bij mij vol is, is het echt vol en hoef ik je nooit meer te bezoeken en is het case closed.

Een ander dame waar ik vaste klant van was op de Doubletstraat had mij ook heel aso opeens geweigerd zonder fatsoenlijk reden en uitleg.
Daarna mocht ze van mij de pot op en heeft ze me daarna meerdere malen naar binnen geroepen toen ze me zag lopen, maar natuurlijk niet meer gedaan.
Een streep eronder, de spanning van haar kant is er nu ook af denk ik.
Lekker weer een verse zoeken.

Ik vroeg ook altijd 06 nummers van de meiden uit de Doublet die ik bezocht.. bij velen alleen maar frustratie aan over gehouden.
Als een raambezoek leuk was, vraag ik altijd een telefoonnummer.

Maar ik gebruik het maar heel zelden, eigenlijk alleen voor "ik ben nu in de straat, ben je beschikbaar?"-whatsappjes, als ze niet achter het raam te zien zijn. En dat werkt vaak wel goed.

was laatst bij een dame en die wist helemaal niet meer wat we vorige keer gedaan hadden. ze zei "je had me zo lekker in mijn mond gespoten vorige keer". maareh dat was ik helemaal niet, dus iemand anders was de gelukkige hahaha. wel genant. Je denkt een goede klant te zijn en dat ze je herkennen en waarderen en leuk vinden, maar je bent gewoon 1 van de vele klanten waarbij ze een toneelstuk opvoeren. Omgekeerd zouden wij mannen dat ook doen. Stel er komen allemaal leuke vrouwen bij je op bezoek als gigolo. "Wat zie je er goed uit, heb je getrained, je bent afgevallen, hoe is het met je, ik moet oppassen anders word ik verliefd op je, je bent zo leuk, oeh, je maakt me gek, jij bent echt speciaal, ik kan niet wachten tot ik je weer zie, bij jou is het niet alleen sex, maar het voelt als zoveel meer, etc.etc. " Joh, de meeste mannen, waaronder ikzelf, trappen hier toch willens en wetens elke keer in. En ondertussen komen we 20-30 keer in een jaar bij zo'n chick en brengen er veel geld naartoe. Ik doe het zelf ook. Ook op dit moment word ik geghost door zo'n schatje die me echt heel leuk leek te vinden ;-) money money money

Als een dvp je negeert, je aan het lijntje houdt of niet concreet een afspraak wilt inplannen heeft de blokkeerknop weinig effect op haar aangezien ze al geen moeite neemt om je netjes te woord te staan. Op een gegeven moment moet je gewoon accepteren dat ze je niet (meer) als klant wilt hebben hoe gefrustreerd je ook bent. Het blijven ook vrouwen hè; erg moeilijk te peilen hoe ze zich soms kunnen gedragen. Ik heb het nu ook bij een paar dames waar ik vaker bij ben geweest maar ze negeren mij nu compleet. Bij mij is het graag of traag/take it or leave it; ik heb genoeg vaste toppers die mij verwelkomen, de rode loper voor me uitrollen of zelfs tijd voor me vrij maken. In ieder geval jezelf eraan ergeren is zinloos en verspilling van tijd en energie. Stoppen met contact opnemen, vergeten en door naar de volgende. 💪🏻

Lijkt me heel raar, want als iemand je 30x bezocht heeft en de seks was over het algemeen prima lijkt me niet dat je dan ineens uitgekeken raakt.
Ik raak al uitgekeken bij één bezoek aan een dame laat staan bij 30 bezoekjes. wel denk ik als een dame je te aardig vind zo van hij is makkelijk en verslaafd aan mij, dat ze je dan makkelijk voor een ander klant laat skippen. Wees goed voor haar maar niet te makkelijk en zorg dat ze je afspraken respecteert zodat ze weet dat ze met een echte kerel te maken heeft en niet een watje waar ze overheen kan walsen wanneer ze dat wenst.

ze "moet" niets. Jij MOET misschien gaan beseffen dat het een DVP is? Niet je vriendin.. geen kennis..
het is business. Mogelijk vind ze je juist "eng" omdat je te vaak komt? Wat een DVP zegt en denkt zijn twee verschillende dingen.
Als ze niet wil? Fuck her (nou ja niet meer dan) en next! Geen hand vol maar een land vol?
Ik kan haar moeilijk voor de rechter slepen idd, dus nee ze MOET niks. Maar er is wel zoiets als fatsoen. Ik kan nu ook heel kinky afgaan en met 10 random dames een afspraak van 2 uur inplannen en niet komen opdagen. MOET ik opdagen? Nee. Maar zo'n actie maakt wel een hufter van me.
Dat enge is een beetje raar. Na 29x was ik niet eng was ik bij de 30e afspraak helemaal welkom en na 30 keren en een vakantieperiode van 2 maanden ben ik opeens eng?

was laatst bij een dame en die wist helemaal niet meer wat we vorige keer gedaan hadden. ze zei "je had me zo lekker in mijn mond gespoten vorige keer". maareh dat was ik helemaal niet, dus iemand anders was de gelukkige hahaha. wel genant. Je denkt een goede klant te zijn en dat ze je herkennen en waarderen en leuk vinden, maar je bent gewoon 1 van de vele klanten waarbij ze een toneelstuk opvoeren. Omgekeerd zouden wij mannen dat ook doen. Stel er komen allemaal leuke vrouwen bij je op bezoek als gigolo. "Wat zie je er goed uit, heb je getrained, je bent afgevallen, hoe is het met je, ik moet oppassen anders word ik verliefd op je, je bent zo leuk, oeh, je maakt me gek, jij bent echt speciaal, ik kan niet wachten tot ik je weer zie, bij jou is het niet alleen sex, maar het voelt als zoveel meer, etc.etc. " Joh, de meeste mannen, waaronder ikzelf, trappen hier toch willens en wetens elke keer in. En ondertussen komen we 20-30 keer in een jaar bij zo'n chick en brengen er veel geld naartoe. Ik doe het zelf ook. Ook op dit moment word ik geghost door zo'n schatje die me echt heel leuk leek te vinden ;-) money money money
Oh nee ik heb heel goed door dat het allemaal toneelspel is hoor. En zij is juist iemand die niet echt met complimentjes strooit oid. Het is gewoon goede lekkere seks, meer niet. En het is inderdaad voor het geld en dat is ook prima. Daarom betaal ik ook. :)

Als een dvp je negeert, je aan het lijntje houdt of niet concreet een afspraak wilt inplannen heeft de blokkeerknop weinig effect op haar aangezien ze al geen moeite neemt om je netjes te woord te staan. Op een gegeven moment moet je gewoon accepteren dat ze je niet (meer) als klant wilt hebben hoe gefrustreerd je ook bent. Het blijven ook vrouwen hè; erg moeilijk te peilen hoe ze zich soms kunnen gedragen. Ik heb het nu ook bij een paar dames waar ik vaker bij ben geweest maar ze negeren mij nu compleet. Bij mij is het graag of traag/take it or leave it; ik heb genoeg vaste toppers die mij verwelkomen, de rode loper voor me uitrollen of zelfs tijd voor me vrij maken. In ieder geval jezelf eraan ergeren is zinloos en verspilling van tijd en energie. Stoppen met contact opnemen, vergeten en door naar de volgende. 💪🏻

Dat raar gedragen herkende ik zeker bij mijn vriendinnen ook hoor. Maar goed, die hebben dat tegenover hun vriend als de hormonen spelen. Een klant is niet haar man oid. Je hoeft geen rare perikelen tegenover mij te hebben. Ik gedraag me gewoon fatsoenlijk als klant en jij kan dat doen als dvp. En als je hormonen tekeer gaan ga je je maar afreageren tegenover je partner thuis. Zou ik zeggen.

Ik raak al uitgekeken bij één bezoek aan een dame laat staan bij 30 bezoekjes. wel denk ik als een dame je te aardig vind zo van hij is makkelijk en verslaafd aan mij, dat ze je dan makkelijk voor een ander klant laat skippen. Wees goed voor haar maar niet te makkelijk en zorg dat ze je afspraken respecteert zodat ze weet dat ze met een echte kerel te maken heeft en niet een watje waar ze overheen kan walsen wanneer ze dat wenst.
Nou ze weet dat ik dat juist niet ben want ik bezoek meerdere dames en omdat ze nogal een prater is weet ze dat ook. Sterker nog, ze stelde mij een paar dames voor en stelde zelfs een trio voor (uiteindelijk niet gedaan, maar dat terzijde).
Maar bon, beetje veel discussie op het forum opeens haha, wilde alleen de frustraties even kwijt. Ik vind het gewoon vreselijk als mensen zich niet netjes en fatsoenlijk gedragen omdat ik daar altijd wel op let en dat ook van de tegenpartij verwacht. En of het dan een nieuwe klant-dvp relatie is of niet hoeft niet eens te boeien. Het hoort gewoon bij mens zijn, vind ik.
Veel meer woorden hoef ik er ook niet meer aan vuil te maken. Ik wacht nog 1, misschien 2 dagen een reactie af. Daarna gaat er een voice memo overheen en is het klaar.

Ik vind dat je een beetje doordraaft. Laat gaan. Wil nog wel kwijt dat als je dames gaat benaderen voor 2 uur, dat je ECHT MOET gaan. Dat vind ik een verplichting. Afspraak=afspraak. Altijd

Ik vind dat je een beetje doordraaft. Laat gaan. Wil nog wel kwijt dat als je dames gaat benaderen voor 2 uur, dat je ECHT MOET gaan. Dat vind ik een verplichting. Afspraak=afspraak. Altijd

Hoezo dat dan? Ik ben toch haar vriend niet? En ook haar kennis niet? Waarom mag een dvp alles doen wat ze wil en is een klant wel opeens zaken verplicht? Lekker dubbele maten.

Hoezo dat dan? Ik ben toch haar vriend niet? En ook haar kennis niet? Waarom mag een dvp alles doen wat ze wil en is een klant wel opeens zaken verplicht? Lekker dubbele maten.
Je schreef dat je ook op Kinky kon gaan en dan afspreken voor 2 uur met random dames en dan niet gaan. Daar doelde ik op. Behandel iedereen zoals jezelf ook behandeld wil worden. Daar wil ik het verder bij laten.

Je schreef dat je ook op Kinky kon gaan en dan afspreken voor 2 uur met random dames en dan niet gaan. Daar doelde ik op. Behandel iedereen zoals jezelf ook behandeld wil worden. Daar wil ik het verder bij laten.
Dat was juist een voorbeeld om te laten zien dat niks 'moet' maar dat er wel gedragsregels zijn die wel verwacht kunnen worden. Ook van de wandelaar, ook van de dvp.

Dat klopt. Er zijn gedragsregels over afspraken. Alleen jij hebt geen afspraak met haar. Dus hoeft zij zich er ook niet aan te houden.

Iemand je telefoonnummer geven zodat diegene contact met je kan opnemen om een afspraak te kunnen maken is ook een 'afspraak'. Je spreekt af dat je haar mag appen voor een afspraak. Ik heb haar telefoonnummer niet uit de lucht gegrepen.

Iemand je telefoonnummer geven zodat diegene contact met je kan opnemen om een afspraak te kunnen maken is ook een 'afspraak'. Je spreekt af dat je haar mag appen voor een afspraak. Ik heb haar telefoonnummer niet uit de lucht gegrepen.

Hoe kan dat nou weer een afspraak zijn? Het is alleen vorm van communicatie om een afspraak tot stand te brengen soepeler te laten verlopen.

Een afspraak maak je door het nummer te appen met wat je wil, de keuze is daarna aan haar kant om daar weer op te reageren.

Klopt, het is ook niet netjes. Maar wanneer jij berichten blijft sturen kom je vooral "needy" over en geef je haar alleen maar meer gelijk om niet te reageren.

Euhm, wat is dan needy?

Ik heb maandag afgelopen week een bericht gestuurd.
Geen reactie gehad, woensdag er overheen gegaan als reminder.
Woensdag heeft ze daarna vrij snel gereageerd en gevraagd volgend week te appen omdat ze niet weet of ze gaat werken.

Ik heb haar gisteren geapped, geen reactie.
En net dus een reminder gestuurd. Overigens beide niet gelezen.

Needy is lijkt me als je 5x per dag een reminder stuurt en belt.
Ik zie gasten die letterlijk 10x achter elkaar bellen soms als ik bij dames ben.
Als je hiermee needy bent, wat zijn zij dan vraag ik me af?

Euhm, wat is dan needy?

Ik heb maandag afgelopen week een bericht gestuurd.
Geen reactie gehad, woensdag er overheen gegaan als reminder.
Woensdag heeft ze daarna vrij snel gereageerd en gevraagd volgend week te appen omdat ze niet weet of ze gaat werken.

Ik heb haar gisteren geapped, geen reactie.
En net dus een reminder gestuurd. Overigens beide niet gelezen.

Needy is lijkt me als je 5x per dag een reminder stuurt en belt.
Ik zie gasten die letterlijk 10x achter elkaar bellen soms als ik bij dames ben.
Als je hiermee needy bent, wat zijn zij dan vraag ik me af?
Oh, dus er is helemaal niets aan de hand. Je bent alleen maar hier de drama queen aan het spelen, niet bij haar.

Nog erger is het als ze je de straatnaam heeft gegeven en ze je buiten lang laat wachten niet wetend of je nog aan de beurt komt of niet. Dat is voor mij het meest lastige omdat je vele kilometers hebt afgelegd en het je tijd en geld kost.

1 van de redenen waarom ik geen prive-ontvangst meer wil doen, uitzonderingen daar gelaten.
Ik heb wat je nu beschrijft afgelopen week dus meegemaakt haha. In de regen ook nog, vreselijk.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan