Een streep eronder, de spanning van haar kant is er nu ook af denk ik.Dat is dan dom van haar, want ik ben een langdurige vaste klant die haar heel vaak bezocht, en dan ook nog best vaak langere afspraken dan het standaard instaptarief.
Dat zijn niet de klanten die je 'negeert'. Snap trouwens uberhaupt niet waarom je iemand moet negeren.
Als je vol bent met afspraken is dat prima. Dan zeg je dat je vol zit en plan je iets voor volgend week, klaar.
Of als dat ook niet lukt dan zeg je dat en reserveer je een plek voor 2 weken later (ik zeg maar wat). Het tikken van zo'n bericht kost je letterlijk 10 seconden.
Ik wacht het nog 1 dag af, ga bellen en anders gaat er een heel duidelijk voice message haar kant op.
Ik ben een heel vriendelijke klant, heel duidelijk en relaxed, maar als de maat bij mij vol is, is het echt vol en hoef ik je nooit meer te bezoeken en is het case closed.
Een ander dame waar ik vaste klant van was op de Doubletstraat had mij ook heel aso opeens geweigerd zonder fatsoenlijk reden en uitleg.
Daarna mocht ze van mij de pot op en heeft ze me daarna meerdere malen naar binnen geroepen toen ze me zag lopen, maar natuurlijk niet meer gedaan.
Lekker weer een verse zoeken.