Gefrustreerd afspraken maken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En hoe zit het dan als je in je app profielen + website hebt staan, dat je niet geappt wilt worden, maar gewoon bellen? Is negeren van heren die bijv beginnen met 'hey' dan ook onfatsoenlijk? Om het maar ff bot te zeggen.. ik heb een pleuris hekel aan WhatsApp. Ik wil gewoon niet chatten met onbekenden, zelfs mijn vaste cliënten durven het bijna niet te doen 🤣, maar hun beantwoord ik wel altijd.
Dus ben heus wel fatsoenlijk, maar niet naar iedereen omdat ik gewoon niet zit te wachten op een berichtje of meerdere berichtjes.

volgens mij spelen hier toch wat meer gevoelens een rol ;-) ik zal het geen verliefdheid of liefde noemen maar kijk in de spiegel en geef toe dat je haar leuk vindt, en ja dan doet een breakup extra veel pijn. Als ze echt zo weinig voor je betekent als alleen lekkere sex, zou het je minder doen denk ik... Maar dat hebben we allemaal dus ik snap je. heb ook regelmatig gevoelens gehad voor dvp's. Altijd vervelend als het 'stukloopt'..
Maar waarom app je haar nog deze week? Laat haar gewoon ff. misschien gaat ze je wel missen en reageert ze volgende week zelf waar je blijft. niet te 'eager' zijn, schrikt vrouwen alleen maar af, is niet aantrekkelijk

En hoe zit het dan als je in je app profielen + website hebt staan, dat je niet geappt wilt worden, maar gewoon bellen? Is negeren van heren die bijv beginnen met 'hey' dan ook onfatsoenlijk? Om het maar ff bot te zeggen.. ik heb een pleuris hekel aan WhatsApp. Ik wil gewoon niet chatten met onbekenden, zelfs mijn vaste cliënten durven het bijna niet te doen 🤣, maar hun beantwoord ik wel altijd.
Dus ben heus wel fatsoenlijk, maar niet naar iedereen omdat ik gewoon niet zit te wachten op een berichtje of meerdere berichtjes.

Euhm nee. Denk dat het juist heel fatsoenlijk is dat je dat berichtje plaatst omdat je niet wil dat je klanten denken dat ze zich genegeerd voelen. Dat je ook om een nette communicatie geeft richting klanten die je niet eens nog kent toont juist aan dat je heel fatsoenlijk en goed opgevoed bent.

volgens mij spelen hier toch wat meer gevoelens een rol ;-) ik zal het geen verliefdheid of liefde noemen maar kijk in de spiegel en geef toe dat je haar leuk vindt, en ja dan doet een breakup extra veel pijn. Als ze echt zo weinig voor je betekent als alleen lekkere sex, zou het je minder doen denk ik... Maar dat hebben we allemaal dus ik snap je. heb ook regelmatig gevoelens gehad voor dvp's. Altijd vervelend als het 'stukloopt'..
Maar waarom app je haar nog deze week? Laat haar gewoon ff. misschien gaat ze je wel missen en reageert ze volgende week zelf waar je blijft. niet te 'eager' zijn, schrikt vrouwen alleen maar af, is niet aantrekkelijk

Nou leuk in de zin van de seks is heerlijk haha. En tegenwoordig vind je niet snel een dame die een goede service heeft en die ook nog jouw 'type' is. Ik ben een beetje een moeilijke, kieskeurige wandelaar, dus goede dames wil ik niet snel kwijtraken. Had ik wel bij meerdere vaste dames hoor.

Raar want de meeste dvp's willen juist geappt worden en hebben hekel aan bellen. Misschien komt het ook omdat veel dvp's niet fatsoenlijk Engels spreken en bookers hebben die de afspraak voor hun regelen.

Raar.. misschien. Gelukkig hoef ik geen Engels te spreken en 'bookers' gaan aan mij 0 verdienen 🙂
Maar persoonlijk hoor ik graag een stem. Dan kan ik meteen horen of ik iemand door laat komen of niet.

Maar uit zijn laatste uitleg blijkt dat hij helemaal niet genegeerd wordt: Ze vroeg deze week het weer te proberen omdat ze nog niet wist of ze zou werken. Deze week reageert ze (nog) niet. Simpele conclusie: ze werkt dus niet. Gewoon drama/frustratie om niets.

Raar.. misschien. Gelukkig hoef ik geen Engels te spreken en 'bookers' gaan aan mij 0 verdienen 🙂
Maar persoonlijk hoor ik graag een stem. Dan kan ik meteen horen of ik iemand door laat komen of niet.

Toffe benadering hoor. Laat toch zien dat je een persoonlijke touch fijn vindt en klanten niet alleen een nr voor je zijn. Ik erger me ook aan de huidige generatie op werk altijd die mailen mailen mailen mailen chatten etc.
Terwijl ik denk; je krijgt niet voor niets een werktelefoon. De meeste klanten zijn juist oudere gasten.
Bel die gast gewoon en bespreek zaken. Je kan altijd daarna besproken zaken ter confirmatie en herinnering op de mail zetten. Maar je krijgt het er niet in, ze zijn zo met het digitale opgevoed, bizar.......

Euhm nee. Denk dat het juist heel fatsoenlijk is dat je dat berichtje plaatst omdat je niet wil dat je klanten denken dat ze zich genegeerd voelen. Dat je ook om een nette communicatie geeft richting klanten die je niet eens nog kent toont juist aan dat je heel fatsoenlijk en goed opgevoed bent.

Wel.. dank u. Het is alleen best jammer dat men nooit eens leest dat je liever niet chat 🙄 Schijnbaar zijn er best veel mensen dyslectisch?

Wel.. dank u. Het is alleen best jammer dat men nooit eens leest dat je liever niet chat 🙄 Schijnbaar zijn er best veel mensen dyslectisch?
Yep en dat is dus exact wederzijds respect en fatsoen.
Als een dame een website heeft gemaakt en je wil haar bezoeken is kennisnemen van de info op de website ook een stukje fatsoen van jouw kant als wandelaar. :)

Haha blijkbaar een hoop frustraties om niks want ze reageerde en zei dat haar berichten op stil stonden. Ik ga morgen langs en ze heeft een ander klant voor me verplaatst zei ze.
Dus prima zo. Dus de woorden neem ik terug bij deze.

Haha. Gewoon zeggen ze hebben ook een prive leven. Lees je berichten maar eens terug.
Klopt, denk dat ik ook gefrustreerd was omdat ik per se de afspraak rond wilde hebben. Uiteindelijk komt het er wel op neer dat ik vorig week wel een reactie had en dat deze week een bericht en een reminder pas een dag later zijn gelezen en beantwoord. Dus zo'n drama is het ook niet en eind goed al goed zoals beertje zegt.

Haha blijkbaar een hoop frustraties om niks want ze reageerde en zei dat haar berichten op stil stonden. Ik ga morgen langs en ze heeft een ander klant voor me verplaatst zei ze.
Dus prima zo. Dus de woorden neem ik terug bij deze.
Dus twee weken van ontberingen eindigden gelukkig. Ik ben erg benieuwd, wie is deze dvp die jou zo gestrest maakt?zij is zeker iemand die stress waard is.

Ik begrijp heel erg goed dat de dames het appen hinderlijk vinden, hoeveel berichten ontvangen ze op een dag, met of het schikt, heb alleen maar tijd tussen zoveel uur. Als ze al deze berichten moeten beantwoorden hebben ze vermoedelijk geen tijd meer voor de seks zelf.
De Dame verlangt dat je belt, maar dit is toch hetzelfde, of is een beller of wordt een beller serieuzer genomen. In feite zal diegene dezelfde vraag stellen als hij over de app had willen doen.

Persoonlijk plan ik graag mijn afspraak, stuur een berichtje over de app of de mail. Stel me voor en of het eventueel volgende week schikt en met de wensen die ik heb, zoals GFE of zoenen enz. Ze merken vanzelf of je serieus bent en ontvangt meestal wel een antwoord terug. Als er alsnog gevraagd word om te bellen dan heb ik geen problemen mee. Tot op heden heb ik altijd succes gehad met het appen.

Ik begrijp heel erg goed dat de dames het appen hinderlijk vinden, hoeveel berichten ontvangen ze op een dag, met of het schikt, heb alleen maar tijd tussen zoveel uur. Als ze al deze berichten moeten beantwoorden hebben ze vermoedelijk geen tijd meer voor de seks zelf.
De Dame verlangt dat je belt, maar dit is toch hetzelfde, of is een beller of wordt een beller serieuzer genomen. In feite zal diegene dezelfde vraag stellen als hij over de app had willen doen.

Persoonlijk plan ik graag mijn afspraak, stuur een berichtje over de app of de mail. Stel me voor en of het eventueel volgende week schikt en met de wensen die ik heb, zoals GFE of zoenen enz. Ze merken vanzelf of je serieus bent en ontvangt meestal wel een antwoord terug. Als er alsnog gevraagd word om te bellen dan heb ik geen problemen mee. Tot op heden heb ik altijd succes gehad met het appen.

Zal echt per dame verschillen denk ik. Sommigen hebben bijvoorbeeld een strikt gescheiden prive/werk leven en doen dit part time. Lijkt me logisch dat je dan niet de hele dag gebeld wil worden door klanten bijvoorbeeld. En liever een app hebt waar je desnoods later op kunt reageren.

En sommigen zullen die tig berichten niet waarderen en willen liever een stem horen en alles snel-snel regelen, dat snap ik ook.

Mijn manier:
- Je kiest een aantal privé huizen die je goed liggen
- Je kiest een dame uit de line-up op de website
- Je belt om een afspraak vast te leggen (meestal wel 1 of meerdere dagen op voorhand)
Nog nooit misgelopen, maar ik bel dan ook meestal enkele dagen op voorhand omdat ik een extreem drukke professionele kalender heb, waar ik de wandelmomenten op voorhand in vast leg.

En hoe zit het dan als je in je app profielen + website hebt staan, dat je niet geappt wilt worden, maar gewoon bellen? Is negeren van heren die bijv beginnen met 'hey' dan ook onfatsoenlijk? Om het maar ff bot te zeggen.. ik heb een pleuris hekel aan WhatsApp.
Ik bel ook liever dan WA, al is het maar omdat ik dat niet geïnstalleerd heb.
Dus als bij het uitpluizen van de advertenties ergens een dame aangeeft alleen op die manier bereikbaar te zijn of wenst af te spreken, is het door naar de volgende.

Ik heb er vandaag een aantal per mail benaderd, bij gebrek aan een telefoonnummer. Advertenties zonder foto, meestal maakt dat dat een dame minder reacties krijgt dan met foto's.
Helaas, het blijft stil...

Vandaag is het voor mij zo'n frustratie dag. 4 dames benaderd. Eerste dame reageerde so vlug als dikke stront. Dus daar heb ik zelf maar een eind aan gemaakt. 2e dame kwam aardig vlot over op de app, 3x een tijd voorgesteld maar had ineens toch geen plek meer vandaag. Bij de andere 2 dames zie ik wel een blauw vinkje maar geen reactie. Dus al met al is het helemaal kut.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan