Even advocaat van de duivel spelen Joke.Zou het niet kunnen dat jij bovengemiddeld gedist wordt omdat je a. nogal uitgesproken meningen hebt en b. heel erg grote hekel aan appe, fakers en onbenullen hebt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn daarmee dus 90% van deze site op voorhand buiten spel zet
Geintje hoor mensen
Ik heb elke week een nieuw adresje. Maar nu zonnesteek , te veel zon en alcohol en te weinig water , dus lig er al 4 dagen uit sinds mijn date in Merelbeke. Gaat al weer de goede kant op gelukkig.Ik denk eerlijk gezegd dat een heel groot deel dat hier zit gewoon amper wandeld of mss1 vast adresje heeft. Of een deel heeft nog die stap niet gezet en probeert het eerst hier wat af te loeren.
Aan hoeveel procent leden zouden we komen die gemiddeld 1 keer per maand een verschillende dame bezoekt?
10 procent?
Er zijn dames die ik ken die dit al hebben als ze tijdelijk niet bereikbaar zijn een automatische bericht als antwoord sturen hoor via wattsappDe apps zouden een nieuwe functie moeten ontwikkelen om geautomatiseerde antwoorden te kunnen versturen. Het zal dan de tegenhanger van Voicemail berichten zijn. Als de functie ingesteld wordt, krijg je rechtstreeks een appje/antwoord dat de persoon tijdelijk of tot een bepaalde tijd niet beschikbaar is.
Idd dat is wat ik wil bedoelen@Luna Als je Whatsapp Business (ook gratis volgens mij) ipv de reguliere Whatsapp gebruikt, dan kun je een afwezigheidsboodschap instellen.
En dít is dus precies waarom ik niet snap dat jullie niet gewoon naar een privéhuis, club of raambuurt gaan. Waarom toch per se bij een vrouw thuis? Dan krijg je dus dit soort taferelen. Plus dat je maar moet afwachten of ze in het echt op d'r foto's lijkt. Zo niet, heb je geen andere keus (geen andere dvp). Ik zou het er niet voor over hebben.Donderdag had ik een vrije dag en had op 2 paarden ingezet, Ala en Analis.. App gestuurd en van beide het adres doorgekregen..
Ik erheen en bericht gestuurd naar Analis dat ik er was..
20min wachten, wel lezen geen reactie.. Ik denk, app Ala dan wel, die las helemaal het bericht niet.
Na een kleine 3/4 uur een bericht van Alis.. "bby 5min plz" Dat zag er veelbelovend uit.
Na een min of 15.. "come bby" met het huisnummer..
Ik naar de portiek deur aanbellen, maar geen reactie, haar app was online.. Ik haar bellen, niet opnemen wel online. ze las m'n berichten ook niet. Ik terug maar de auto.. vervolgens blijft ze een half uur offline
Ala nog een keer proberen.. was 10min geleden nog online zie ik, maar ook hier niet lezen..
Lekker 1,5 uur bezig.. en m'n pik is niet uit m'n broek geweest. Naar huis, gelijk geen zin meer.
Ipv hijgers meer dickpics...op Whatsapp een stuk minder hijgers ook weer
Ted kiest ook voor de verkeerde privéontvangst dames; de beruchte "60/80/130/nzc" dvp's. Dan vraag je er ook om in mijn ogen.En dít is dus precies waarom ik niet snap dat jullie niet gewoon naar een privéhuis, club of raambuurt gaan. Waarom toch per se bij een vrouw thuis? Dan krijg je dus dit soort taferelen. Plus dat je maar moet afwachten of ze in het echt op d'r foto's lijkt. Zo niet, heb je geen andere keus (geen andere dvp). Ik zou het er niet voor over hebben.
Een beer stoot zich over het algemeen 4x aan dezelfde steenIpv hijgers meer dickpics...
Ted kiest ook voor de verkeerde privéontvangst dames; de beruchte "60/80/130/nzc" dvp's. Dan vraag je er ook om in mijn ogen.
Goh, dat ik nog eens mezelf zou citeren..En dít is dus precies waarom ik niet snap dat jullie niet gewoon naar een privéhuis, club of raambuurt gaan. Waarom toch per se bij een vrouw thuis? Dan krijg je dus dit soort taferelen. Plus dat je maar moet afwachten of ze in het echt op d'r foto's lijkt. Zo niet, heb je geen andere keus (geen andere dvp). Ik zou het er niet voor over hebben.
Ik ben bang dat ik me verkeerd heb verwoord. Ik bedoel dan 1 van de drie van mn shortlist waar ik dus tot nu weinig succes mee heb gehadWow! Respect!
Dat moet dan wel een hele speciale parel zijn? Ben benieuwd; sharing is caring!
Paar vrouwen die ik ken zeggen autist te zijn .Dus niet te veel app en alles volgens strak plan. Is het uur niet vol.ik ben al lang en breed klaar dan zegt ze je hebt nog ruim 9 minuten . Wat moet ik.doen?Dat maakt ze overigens niet minder geil.Ik ga sinds paar maanden alleen nog maar langs bij dames die 'leuk/normaal' reageren op de app...dus bij mij valt 90% ook af
Wat betreft die laatste zin: ik zou bijna hetzelfde kunnen zeggen.Tegenwoordig moet je gewoon bellen met een advertentie op internet. Zie weinig verschil , enkel dat je nu wel meer weet.
Bellers hebben bij mij altijd voorrang, want de kans dat die komen is meer dan via een app. Want ook heren waar je netjes antwoord aan geeft, geven vaak 0 reactie terug, of veel te laat of blijven je uren lastig vallen en komen vervolgens nooit.
Je hebt er dus niet zoveel aan, behalve een boel irritatie en tijdverlies.
Dat mag je wel stellen. Ik ben vanaf maandag al bezig om ergens af te spreken. Bellen waar een telefoonnummer staat, mailen waar dat niet het geval is.Bij thuisontvangst bijna altijd moeilijk gedoe met afspreken,
Ik heb mijn telefoon(s) altijd op stil maar meer ivm werk. Ik heb geen moeite met bellen als het maar discreet blijftIk ben super introvert dus mijn haar komt recht bij de gedachte van bellen. Ik ben zo één van die personen wiens telefoon altijd op stil staat en nooit oppakt als hij het nummer niet kent. Geloof me, ik ben blij als whatsapp toegelaten is.