Lekker irritant doen dus, staat groot een bordje voordat je je spullen op de band legt dat het een pin kassa is. Daar staan meestal de mensen die snel door willen.Ben ook van cash betalen ,paar maand geleden mee gemaakt in supermarkt, druk bij de kassa dus wacht in de rij , kan ik mijn boodschappen op de band leggen en dan gescant door kassa dame , zegt zei dat is 46 euro, nu briefje van 50 euro in mijn hand met de portemonnee half open zegt zei dit is een pinkassa , ik zeg ,ja en , zegt zei nog een keer dit is een pinkassa terwijl ze mijn bankpasje kon zien , zegt zei ,U kan pinnen , ja dat kan zeg ik maar heeft 50 euro hier , en ga niet pinnen , druk zei op knopje voor hulp komt de hoofd caissière en zei verhaal uit gelegd ,en weer ,U kan pinnen ,ik zeg ga ik niet doen , werd een code ingevoerd en kassa lade ging open en kon cash betalen , dus kan wel degelijk contant betalen maar veel willen niet ,ga gewoon op dezelfde voet verder door cash te betalen
En dan toch expres moeilijk gaan doen en willen betalen met contant geld en iedereen ophouden.
Echte held, van jou hebben we meer nodig.