Benaantje93
Wandelaar
Zo snel mogelijk afschaffen dat contante geld. Werkt alleen maar criminaliteit in de hand.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is zeker een element om rekening mee te houden. Als ik zin heb om een dame te bezoeken, zorg ik in eerste instantie dat ik geld gehaald heb en dan ga ik pas contact zoeken.De laatste jaren heb ik regelmatig een dvp afspraak moeten afzeggen omdat zo'n rotding weer eens in de pauzestand stond en er geen cash uit kwam.
Wie heeft die ervaring ook?
Alsjeblieft niet. Dat is alleen iets wat de overheid ons wil doen geloven.Zo snel mogelijk afschaffen dat contante geld. Werkt alleen maar criminaliteit in de hand.
Die kwade overheid probeert ons allemaal een loer te draaien!Alsjeblieft niet. Dat is alleen iets wat de overheid ons wil doen geloven.
Zelfs op meerdere manieren.Die kwade overheid probeert ons allemaal een loer te draaien!
En wit geld niet zeker?Zo snel mogelijk afschaffen dat contante geld. Werkt alleen maar criminaliteit in de hand.
Juist niet!!Zo snel mogelijk afschaffen dat contante geld. Werkt alleen maar criminaliteit in de hand.
Zo snel mogelijk afschaffen dat contante geld. Werkt alleen maar criminaliteit in de hand.
Als de belastingdienst van mening is dat ze geld van je moeten hebben, laten ze dat zonder pardon overmaken door je bank.Wanneer alles digitaal word, heb jij geen controle meer over je eigen geld.
Doe je iets wat " hen" niet bevalt, wordt gewoon je rekening geblokkeerd.
Fantasie?
No way. Pure realiteit.
Kijk maar naar China.
Dus nooit cash afschaffen!!
Sowieso is er maar één manier om jongeren om te leren gaan met geld; door het tastbaar te maken. Alleen daarom is contant geld een onmisbare factor. Er zijn al veel mensen in de problemen gekomen omdat "elektronisch" geld zo makkelijk is uit te geven.Bij mij kunnen ze de pot op!
Ik betaal hoe langer hoe minder digitaal. En weet je welk voordeel dat heeft?
Sindsdien heb ik veel meer overzicht over mijn uitgaven en hou ik op het einde van de maand nog iets meer over. Daar ik dan weer andere aangenamere dingen mee doen.
Door zo minmogelijk digitaal te betalen hou ik mijn uitgaven mooi onder controle, en onverwacht onder nul gaan? Neen dat zit er zo niet in bij mijn........... Er zijn al veel mensen in de problemen gekomen omdat "elektronisch" geld zo makkelijk is uit te geven.
Tot nu toe tegengekomen bij Domino's pizza en Pathé bioscoop. Begin van het einde en in denk dat dit best snel gaat doorzetten. Diefstal is de grootste drijfveer voor deze bedrijven waarschijnlijk.Sowieso van de zotte dat het blijkbaar wettelijk is toegestaan een wettig betaalmiddel, contant geld, te weigeren.
Ik was overigens gisteren in een winkel met cash only! Ze bestaan dus nog.
Tsja... lijkt me weer zo'n 'wishfull thinking' in het kwadraat...Ik zie wel een enorm voordeel. Als elke afspraak via overschrijving of bankapp moet gebeuren zullen veel wandelaars afhaken. Wat dan weer de prijzen naar beneden laat gaan. Ik gok op een halvering.
Natuurlijk zullen er dan ook dames afhaken (al ben ik benieuwd hoe zij dan op de arbeidsmarkt hun weg kunnen vinden)
maar diegene die overblijven (niet de echte high class) zullen hun prijzen echt niet kunnen aanhouden.
Welke dame wil nu niet gezellig 6 uur samen zijn voor 600 euro, als het daarvoor maar 3 uur kon. Ze daten allemaal toch zo graag en langdurig, voor de kwaliteitTsja... lijkt me weer zo'n 'wishfull thinking' in het kwadraat...
Tot nu toe tegengekomen bij Domino's pizza en Pathé bioscoop.
Iets soortgelijks heb ik al eens aangekaart omtrent de Utrechtse Jaarbeurs. Kan je ook alleen maar pinnen voor een toegangskaartje.Heb het ook meegemaakt bij een paar hippe restaurantjes in een Eindhovens verzamelgebouw. Al kan ik pinnen dan vertrek ik daar. Geef mijn cash dan wel elders uit.
Ook bij heel veel kleinere theaters en popzalen (af en toe wordt na gesteggel gepast contant wel geaccepteerd, desnoods na een intern overleg met de directie) .
Ja! En... die 50 EUR haalt hij dan uit de ATM... pinnen dus!Heel simpel, bij een pinpassen ga je pinnen, anders ga je bij een andere kassa.
Ja maar ze kunnen niet volgen waar jij die 50 euro aan uitgeeft. Aan een dvp of boodschappen als je cash betaald. Als je per pin betaald kunnen ze dat precies zien.Ja! En... die 50 EUR haalt hij dan uit de ATM... pinnen dus!
Ja en als mijn tante een lul had gehad,dan was het mijn oom...En als je een ING-rekening had gehad, dan had je geen reader nodig.