dat een Tesla zaligmakend is ,word door de media opgedrongen..
je bent met een 2e hands inderdaad een keer aan de beurt voor een nieuwe accu..
een accu degradeert ALTIJD doe je niks aan..ik heb zelf ook nog gereedschap van A merken van 15 jaar oud en dat spul is allemaal versleten..zelfs Milwaukee dat ik net 2 jaar heb word minder..blijft heel lang 90% ,dan na een half uur kakt het ineens in..heb gelukkig extra accus ,dus ik kan gewoon door..
Tesla heeft dus blijkbaar iets uitgevonden dat een accu 1000en keren geladen kan worden zonder degradatie..
zou mooi zijn dat men overal die techniek ging toepassen dan..
maar ik denk dat ik het antwoord al weet..
voor onderhoud of reparatie kun je bijna nergens terecht want de doorsnee automonteur heeft die kennis niet eens..
en gaat die tablet in het midden van het dashboard kapot..dan ben je de lul..gebeurt er mooi niks meer..
maatje van me is schadehersteller en die heeft er wel eens 1 of 2 bijgespoten..die zei ook dat de bouwkwaliteit eender is aan een Mazda uit 99 ofzo..
spullen kun je ook alleen maar krijgen via Tesla..tegen Tesla prijs..dus kom je aan de beurt..
inderdaad leuk om nieuw te leasen ,goedkoop te rijden met allerlei regelingen..hopen dat je onderweg ergens kunt laden..en lekker inleveren na 4 jaar..
ik blijf gewoon lekker in mijn 5 cilinder euro 4 bus rondkachelen..dat kreng heeft bergen koppel en gaat nooit kapot en als hij kapot gaat ,kan ik hem zelf fixen
heeft in bijna 2 ton nog nooit een klap gemist ,op 1x kapotte gloeibougies na..
onderdelen overal voorradig en betaalbaar..eenvoudige common rail techniek
ok .mileuzones mag ik niet in..maar die heb ik in mijn regio niet..
en ik heb hier nog een paar tankstations met een automaat waar gewoon briefgeld ingaat..
dus ik doe lekker mijn ding..ze zoeken het maar uit met die onzin..
je bent met een 2e hands inderdaad een keer aan de beurt voor een nieuwe accu..
een accu degradeert ALTIJD doe je niks aan..ik heb zelf ook nog gereedschap van A merken van 15 jaar oud en dat spul is allemaal versleten..zelfs Milwaukee dat ik net 2 jaar heb word minder..blijft heel lang 90% ,dan na een half uur kakt het ineens in..heb gelukkig extra accus ,dus ik kan gewoon door..
Tesla heeft dus blijkbaar iets uitgevonden dat een accu 1000en keren geladen kan worden zonder degradatie..
zou mooi zijn dat men overal die techniek ging toepassen dan..
maar ik denk dat ik het antwoord al weet..
voor onderhoud of reparatie kun je bijna nergens terecht want de doorsnee automonteur heeft die kennis niet eens..
en gaat die tablet in het midden van het dashboard kapot..dan ben je de lul..gebeurt er mooi niks meer..
maatje van me is schadehersteller en die heeft er wel eens 1 of 2 bijgespoten..die zei ook dat de bouwkwaliteit eender is aan een Mazda uit 99 ofzo..
spullen kun je ook alleen maar krijgen via Tesla..tegen Tesla prijs..dus kom je aan de beurt..
inderdaad leuk om nieuw te leasen ,goedkoop te rijden met allerlei regelingen..hopen dat je onderweg ergens kunt laden..en lekker inleveren na 4 jaar..
ik blijf gewoon lekker in mijn 5 cilinder euro 4 bus rondkachelen..dat kreng heeft bergen koppel en gaat nooit kapot en als hij kapot gaat ,kan ik hem zelf fixen
heeft in bijna 2 ton nog nooit een klap gemist ,op 1x kapotte gloeibougies na..
onderdelen overal voorradig en betaalbaar..eenvoudige common rail techniek
ok .mileuzones mag ik niet in..maar die heb ik in mijn regio niet..
en ik heb hier nog een paar tankstations met een automaat waar gewoon briefgeld ingaat..
dus ik doe lekker mijn ding..ze zoeken het maar uit met die onzin..