Moesten alle Dames zo Pijpen als hier gezaag is over prullen zouden ze fortuinen verdienen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHang zeker niet af van overheid, ik haat politiek. En ben slim genoeg om aan cash te geraken, en wie een beetje werelds is weet ook dat cash nooit zal verdwijnen.tja er zijn idioten, meestal overheidsafhankelijk die het allemaal primas vinden.
Die ruilhandel zie ik niet zitten. Moet ik dan bijvoorbeeld met mijn 2e hands magnetron naar een date toe?De openingspost is onzin, maar er is wel een war on cash gaande natuurlijk.
Hoe je dan die dame betaalt? Met pin of een overschrijving of zo. Misschien ruilhandel dat dat deels weer terug komt....
De ene onderneming heeft een heel leger aan juristen in dienst en kan lachend €3000 per dag uitgeven aan een advocaat.Nee. Nee.. Het is niet strafbaar.. Het is ingewikkeld..
Ik ga er eerst naar kijken.. Dan kom ik daar later op terug..
Bottom line.. Het zijn allebei ondernemers.. De 1 een miljarden bedrijf.. Het ander heel klein.. Het miljarden bedrijf betaald niks het ander juist wel.. Alleen niet alles..
Zo staat het er niet op natuurlijk. Als ik in bv. 't Rozenhofke pin, staat er Vindex BVBA, bij de Wallen in Maastricht A Alper Ittervoort, Sauna Virginia stond er Readto...Ik betaal inmiddels 90% met pin. Maar ik heb altijd wat cash bij me. Voor een ijsje en zo. Tevens moet ik extra cash hebben om de dames te betalen, want zo'n afboeking "30 min relax met Ludmilla Neukskova" staat minder goed op mijn en/of rekening.
Ben het met je eens dat cash geld belangrijk is, maar als je vrouw je bankafschriften controleert, dan doe je toch iets niet goed... Ik zou dat zelf nooit toelaten.Je zult maar thuis een vrouw hebben die je bankafschrift controleert en je dan vraagt waar je die 200 euro aan hebt uitgegeven. Daarom is cash geld zo belangrijk voor onze privacy niemand die kan meekijken wat je met je geld hebt gedaan.
Misschien betaalt hij zijn bezoekjes van de gezamenlijke rekening?Ben het met je eens dat cash geld belangrijk is, maar als je vrouw je bankafschriften controleert, dan doe je toch iets niet goed... Ik zou dat zelf nooit toelaten.
Crimineel geld is niet te traceren als je een crypto wallet hebt.Zal nooit helemaal verdwijnen..
Men wil wel crimineel geld kunnen traceren.. Maar er zijn altijd manieren
En men begint er in mijn geval dikwijls gewoon zelf over.. Een gedeelte factuur, een gedeelte cash.. En dat kan tot op zekere hoogte..
Ik stort op mijn beurt ook weer niks af.. Koop spullen of gereedschap ook wel eens contant.. Gooi de bus of auto gewoon vol bij zo'n contant pomp.. En de dames, cafegang tik ik contant af
ik ga ECHT niet alles inboeken..en overal facturen voor schrijven en bewaren..
Zo simpel mogelijk.. En zo weinig mogelijk belasting betalen.. Doet Shell ook niet
Alles is gedoemd om ooit te verdwijnen.Zal nooit helemaal verdwijnen..
.
I corrected that for youJe zult maar thuis een vrouw hebben die je bankafschrift controleert.
Met corona zou cash geld besmettelijk zijn. Nu wil men pninautomaten verwijderen, hoe ga jij dat meisje betalen?
Alles behalve de onbemande benzinepomp en dingen als vliegtickets en andere zaken die ik hier op dorp niet kan vinden en dus maar vla internet bestelSteek ook eens hand in eigen boezem, behalve de dames, wat betalen jullie nog contant?
Ja ga dat even aan de grote klok hangen , als zijn vrouw meeleest weet ze gelijk waar ze op moet lettenZo staat het er niet op natuurlijk. Als ik in bv. 't Rozenhofke pin, staat er Vindex BVBA, bij de Wallen in Maastricht A Alper Ittervoort, Sauna Virginia stond er Readto...
Crimineel geld is niet te traceren als je een crypto wallet hebt.
Alsof zijn vrouw het bestaan van deze site weet.Ja ga dat even aan de grote klok hangen , als zijn vrouw meeleest weet ze gelijk waar ze op moet letten
Ik weet niet , ik ken zijn vrouw nietAlsof zijn vrouw het bestaan van deze site weet.
Als cash straks niet meer bestaat, hoe moet ik dan mijn lijntjes met coke snuiven?