Wat me opvalt is dat het aanbod op de diverse sites zowel in West als Oost Vlaanderen bedroevend laag is. Zelfs in steden al Gent of Kortrijk komt er bijna nooit een advertentie daaromtrent. Vreemd. Want in het verleden heb ik enorm goeie ervaringen ermee gehad. Wie herinnert zich niet de GB's in Martine eroscentrum te Brugge. Met zowaar 15 meisjes. Ik heb een fetish voor tongzoenen en heb toen waarschijnlijk met alle meisjes op één avond gelebberd. Uniek. En ook de sex was toen van uitzonderlijk niveau. Geen dikke sletjes, doch ordentelijke deernes die pijpten zonder condoom. En soms ook slikten. Neuken was echter met. Begrijpelijk. Jammer genoeg is die zaak failliet gegaan. Ook aan de petite Ami, achterkant van Sint Pietersstation in Gent heb ik heus wel goeie herinneringen. Nee, niet met Isaura, want dat was niet wat je noemt een 'mooie vrouw'. Wel met andere dames. Naar het schijnt is die tent definitief gesloten. In het Brugse zijn er nog een paar clubs, doch die mijd ik. Vooral de Omega is het bezoeken niet waard. Ik ben er twee maal geweest. En evenveel keer kreeg ik het deksel op mijn neus. In de zin van dat er slechts twee ipv drie meisjes kwamen opdagen. Een compensatie vanwege de norse uitbater kon er niet van af. En de foto's in de advertenties waren telkens nep. Al moet ik wel toegeven dat ene Lucca me één van mijn leukste ervaringen in verband met pijpen gaf. Ik vroeg het zacht te doen en dat beheerste ze tot in de puntjes. Zijn er mede GB-ers die me een tip kunnen geven omtrent een op til staande GB-activiteit in de streek rond Kortrijk? Alvast mijn dank.