Bernardus
Meubelstuk
Leuk, een mini gangbang dusin Trianon zowiezo een No Go,
max met 3 op een kamer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLeuk, een mini gangbang dusin Trianon zowiezo een No Go,
max met 3 op een kamer
net eens gekeken, idd nogal heel flou en ook geen foto van de dame in kwestie.Roert er iets in West-Vlaanderen? Blijkbaar wel. Want ik merk zonet op afspraakjes dat er op 23/12 in Moorslede een GB doorgaat. Mijn enthousiasme werd onmiddellijk getemperd. Want de eisen zijn nogal streng. 1. Het betreft een 'mini' gangbang. Wat daaronder verstaan wordt is me een raadsel. 2. Er moet een foto van de mogelijke deelnemers naar de organisator worden doorgestuurd. En op basis daarvan zal beoordeeld worden wie al dan niet "mag" aanwezig zijn. Tja, dan hoeft het voor mij niet. Nochtans ligt Moorslede op slechts 10 km van waar ik woon.
eerder een trio, en te veel squirtend klaarkomen mag ook niet voor de beddelakensLeuk, een mini gangbang dus
Is Omega echt zo slecht ? ?
Inderdaad. Bespaar je de moeite om naar de Omega te gaan. 0,0; niks goeds over te zeggen.Yep...
Al genoeg andere collega wandelaars gesproken, en tot op heden moet ik nog steeds de eerste vinden die iets positiefs te zeggen heeft over de Omega Club. Mezelf inclusief. Avoid at all cost...
Is club Cupido in Oostkamp dan beter ?
Ik ben van de streek Kortrijk. En iemand huren? Hoe kom je daaraan? Heb jij een idee?Als we met zoveel van de kanten van oostende en brugge zijn moeten we onder ons es een locatie zoeken en iemand huren hé
Dag S.Iemand vandaag bij de gb met miss loly in omega club geweest? Op 23/01 is ze er terug en zou wel eens willen afzakken...
Thx d.,Dag S.
Ik heb er ooit (max. een jaar of 2 geleden denk ik) een uitgebreide recensie over geschreven. Die moet hier ergens op de site staan.
Grt. D.
heb je een linkje want ik moet ze waarschijnlijk wel kennenThx d.,
Even jou recensie erop nagelezen... blijkbaar wel een aan te raden dame...
Heb je indertijd bij omega ook vanessa tegengekomen? Adverteert nu als nicky op redlights in zwevezele...
Grts stephen
heb je een linkje want ik moet ze waarschijnlijk wel kennen
Dat kan zeker in onze locatie te Oostkamp, voor meer info stuur gerust een PMKent er iemand een locatie waar je (privé, dus geen parenclub of zo) met een stuk of 7 (of meer) man een gangbang zou kunnen organiseren? Wij zoeken daar al een tijdje naar Gent of regio daarrond... ik denk dat eens we een locatie gevonden hebben (genre de loft in Antwerpen of iets dergelijks waar dus ook sanitair aanwezig is) wij wel op maandelijkse basis een gangbang regelen want 't huis-sletje hier kan wel wat aan
Dat kan zeker in onze locatie te Oostkamp, voor meer info stuur gerust een PM
xxx kinkycouple
Is Nicky een aanrader?Nicky privé
Hoi ik ben Nicky slanke dame met half lang rood haar bruine ogen ik verwen graag mannen maar word ook graag verwent wil u afspraak makenwww.redlights.be
Correct, belangrijk dat we onze hobby safe en clean houden!Uitbater hopeloze vent.
Kan alleen maar zeggen diegene die bare feestjes doen het bij bare feestjes houden.
Een test als ze al gebeurd biedt geen zekerheid.
Graag zou ik willen als diegene die bare gangbangs deelnemen zich niet vertonen op gangbangs waar het normaal aan toe ga.
Een deel van de bangers geeft niets om hun eigen gezondheid.
Dat is nu net wat ik bedoel. Door het te organiseren zou er wel wat te beleven zijnOost Vl is er niets te beleven regio Antwepen daartegen