Iamnaughty
Vaste klant
Topic gaat duidelijk over ovl en wvl dus de opmerkingen rond Antwerpen doen niets ter zake.
De locatie is het grootste probleem.
De locatie is het grootste probleem.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor de corona waren er nog BG georganiseerd in kleinere sauna's zoals Basauna in Lochristie... kleinschalig maar zeer leuk met een beperkt groepje.. in opzet van privaat ...iemand geroepen....Voor een prive feestje is dat te duur denk ik.
Inderdaad! Authentieke man die zijn connecties had om het zo te stellen Leuke dames waar je echt een GFE mee beleefde en die een welgemeende 'fuckme sweet' van zichzelf gaven. Ook swinging koppels waren van de partij.Ben ik ook nog geweest. Gekke figuur die het organiseerde wel.. maar paar keer goed van mijn zaad afgeraakt.
Tja in begin was het beter dan later... als er slijtage komt op de formule zeker...Enkel het amateuristisch aansleuren van oude matrassen was niet je dat
En wie is er eerder geweest? Ervaringen? Of is hij/zij verrast door dit?Sauna Aquarius in Oostende is over te nemen voor wie zich geroepen voelt
Je zou er de bekende kanalen eens op kunnen naslaanworden er ondertussen geen georganiseerd in de pinte?
In de kolleblomme
Vragen wat het concept is; da's juist de goede vraag als er een Trans vrouw op de flyer staat. Dat concept wordt niet geadverteerd, maar wel in praktijk gebracht. Vragen staat vrijJe zou er de bekende kanalen eens op kunnen naslaan
En vraag nou aub niet wat het zogenaamd nieuwe concept dan wel niet is.
Da's dan wel weer leuk. Elders ooit een gb bijgewoond met pakweg 100 man en 4 dames waaronder en shemale die dubbel zoveel mannen om zich heen had als haar collega dames en constant bedolven was onder een vracht mannen.da's juist de goede vraag als er een Trans vrouw op de flyer staat.
Kruibeke is nog juist Oost Vlaanderen. En daar zijn bijna dagelijks prima Gangbangs. @DeLoft.Voor een goede gangbang
moet je al naar Antwerpen
in oost en West Vlaanderen
is er niet veel te beleven
Denk dat je in de verkeerde rebriek zit je link is invalid...
Iemand al de Kolenblomme bezocht sedert dat Yuliette daar "hostess" speelt
Absoluut wel. En nu de laatste keer was het op voorhand aangekondigd dat Yuliette zelf meedeed, hetgeen ze ook ten volle gedaan heeft.Is dat een gangbang? Mijn twijfels.