O echt? Idd balen!Helaas niks van meegekregen, stond net voor de deur en hoorde dat het afgelast was ? balen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenO echt? Idd balen!Helaas niks van meegekregen, stond net voor de deur en hoorde dat het afgelast was ? balen.
Ik verzin het niet ?O echt? Idd balen!
Ik wens je een hele prettige vakantie, man!! Je hebt het verdient, na al dat harde werk. Vergeet niet dat Michel dit er bij doet naast zijn normale werk, en geloof me... het organiseren van zo'n feestje kost een hoop tijd en energie. Pak je rust, we zien je graag weer terug. Ik ga in de tussentijd "kleine dingen doen"Heren. Vanavond stuur ik een nieuwsbrief. Helaas was waarneming toch niet mogelijk waardoor de aankomende partys afgelast zijn. Ik hoop zo spoedig mogelijk na mijn vakantie met een nieuwe planning te komen. Excuses voor iedereen die zich verheugt had inclusief de dames. Maar binnenkort halen we alles weer in
Dat kan ik bevestigen ? Anna Sophie squirt de hele boel bij mekaar, meer dan welke dame ook ?Anne Sophie en squirten? Wow! Dacht dat alleen Blonde Eva dat zoveel kon. Goed om te weten dit ?
Ik kan dit ook bevestigen, ik heb een hele lading in mijn gezicht mogen ontvangen. Zalig!!!Dat kan ik bevestigen ? Anna Sophie squirt de hele boel bij mekaar, meer dan welke dame ook ?
Zeer duidelijk antwoord, dank u wel!Gewoon sexjobs in de gaten houden, Rotterdam, er komen over twee weken weer advertenties. Dan doe je een keer mee en kom je op de mailing list.
Concurrent vind ik nogal een groot woord.........het zijn beide gangbangs..... Michels GB is een huis GB met niet al te grote groepen en Ramon richt op grote feesten op officiele locaties......
Bij Michel dan misschien geen grote groepen.Gewoon sexjobs in de gaten houden, Rotterdam, er komen over twee weken weer advertenties. Dan doe je een keer mee en kom je op de mailing list.
Concurrent vind ik nogal een groot woord.........het zijn beide gangbangs..... Michels GB is een huis GB met niet al te grote groepen en Ramon richt op grote feesten op officiele locaties......
nee dat is foutief. Michel houdt een redelijke 5 per aanwezige dame limiet aanBij Michel dan misschien geen grote groepen.
Maar wel meer dan 10 man per dame.
Dat ga je bij Ramon NOOIT meemaken.
Ben er geweest.nee dat is foutief. Michel houdt een redelijke 5 per aanwezige dame limiet aan
hopelijk ergens redelijk in de buurt van de oude locatie.Michel kan door omstandigheden ook geen gebruik meer maken van zijn huidige locatie. Dus gaat na zijn vakantie ook op zoek naar nieuwe locaties.
Goed te lezen Michel. Welcome back!Gisteren thuisgekomen en nu een beste jetlag.....
Maandag aan het werk en de dames benaderen. Nog even geduld mannen. Ik heb er ook wel weer zin in inmiddels
En kunnen we nog een feestje verwachten op afzienbare termijn?Gisteren thuisgekomen en nu een beste jetlag.....
Maandag aan het werk en de dames benaderen. Nog even geduld mannen. Ik heb er ook wel weer zin in inmiddels
Ben het hiermee eens. Begin mij toch wel redelijk zorgen te maken na deze radiostilte. Een update over de huidige gang van zaken zal geapprecieerd worden @Michel. Wellicht kunnen we zelfs helpen ?En kunnen we nog een feestje verwachten op afzienbare termijn?
Weet jij de advertentie. Ik benzo benieuwd naar de meiden en de kosten. Is er een leeftijdsgrens. Hmmm zit vol vragenJa ik ben bereid klant te zijn, en geld mee te nemen en te neuken... Als dat helpt