Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThx voor je snelle reactie. Je maakt me wel heel nieuwsgierig met name naar de dames. Een foto is er niet zeker?Dat is het probleem, er zijn nog geen gb dus ook geen advertentie
Meriden is kwestie van smaak maar @Angelita en Naomi kom ik graag voor?..... En in
Leeftijdsgrens? Het is meer de vraag of je hart het aan kan.
Als je gevaccineerd bent zou ik het risico niet lopen?
foto's zijn er op de advertentie en de GB mailThx voor je snelle reactie. Je maakt me wel heel nieuwsgierig met name naar de dames. Een foto is er niet zeker?
Oke thx. Ik ben heel benieuwdfoto's zijn er op de advertentie en de GB mail
Anna Sophie ook welWeet iemand of de dames van Michel nog actief zijn zoals kleine Eva, blonde Eva etc. Van Amber Annabel en Cheryl weet ik het wel
Ben benieuwd
Waar kan ik haar vinden? Ik ben gek op haar zaadvragende ogen.Anna Sophie ook wel
Dit is wat ik wou horen/lezen. Ben blij dat het goed gaat met hem, want ik vreesde dat dit het einde was voor deze groep. Hartelijk dank voor je belletje en het delen van deze info. Nu maar wachten met smart totdat we elkaar weet kunnen zien in 2022.Heren (en dames), ik heb net een half uurtje met Michel aan de telefoon gezeten, even bijpraten. Het gaat heel goed met hem, niets om je zorgen over te maken. Hij is alleen onvoorstelbaar druk met een aantal dingen, waaronder een (vrijwillige!) verhuizing. Ik mocht z'n excuses overbrengen voor het feit dat hij wat minder van zich heeft laten horen, maar mocht ook met volle overtuiging meedelen dat hij absoluut weer dingen gaat organiseren! Dat zal alleen nog even duren, omdat hij nu echt even tijd voor zichzelf nodig heeft.
(En ja, mocht je tot die tijd een ander leuk adresje zoeken, lees mijn onderschrift even )
Is een advertentie voor dames. Niet voor herenIs sj wel een goed idee, per email en Twitter lijkt me wat veiliger, gewoon de bestaande bezoekers was toch druk zat