Weet je zeker dat je geen Hollandse bent?Als je nu nog niet wist dat ik recht voor de raap ben…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je zeker dat je geen Hollandse bent?Als je nu nog niet wist dat ik recht voor de raap ben…
Als ze het (erg mooie) Vlaamse accent niet had, dan kon ze zo doorgaan voor NederlandseWeet je zeker dat je geen Hollandse bent?
Klopt. Ben ook een krent. Wie sponsort mijn wishlist? kidding. Or not.Als ze het (erg mooie) Vlaamse accent niet had, dan kon ze zo doorgaan voor Nederlandse
Klopt. Ben ook een krent. Wie sponsort mijn wishlist? kidding. Or not.
Fun fact: mijn oma is Hollands. Nog nooit echt bij stilgestaan tot nu.
Bon whatever. Ben weer aan het ratelen. Komt door de oprechte zenuwen voor dinsdag.
Hopelijk gaat de moderator niet kwaad worden
Helaas ik ook niet.Geen vrij
Ha ja , was jij niet op audiëntie bij de EmpressHelaas ik ook niet.
Wie kan er nou kwaad worden op jou? Anders moeten ze maar naar jouw filmpje kijken als barvrouw, dan zal het gauw over zijn denk ik zo.Hopelijk gaat de moderator niet kwaad worden
Linkje?
Hier volgd er verkeersinformatie:
Op 11 oktober wordt er tussen de middag file vorming verwacht vanuit Nederland richting België, in de namiddag weer andersom terug richting Nederland met mannen met een vreemde lach op hun gezicht of behoorlijk afgepeigerd.
Dit was de verkeersinformatie
De mystery guest misschien?Ha ja , was jij niet op audiëntie bij de Empress
Hoop ik niet, want dan baal ik helemaal dat ik geen vrij kon krijgen.De mystery guest misschien?
Maeve lol. Als dat zo is, meld ik mij direct ziek van mn werkKunnen we er geen "wie is het" spelleke van maken voor de mystery guest ? Thans zo eerlijk voor diegene die niet kunnen aanwezig zijn
Dan zou je pas spijt hebben dat je gaatjes moet gaan laten vullen bij de tandarts ipv er zelf te vullen hè oeps ik heb het gezegd. Punish meStel u voor @Belle Da zou pas net stunt zijn.
Belle? Zou leuk zijn... maar onwaarschijnlijk.Stel u voor @Belle Da zou pas net stunt zijn.
Yes!!!Dan zou je pas spijt hebben dat je gaatjes moet gaan laten vullen bij de tandarts ipv er zelf te vullen hè oeps ik heb het gezegd. Punish me
Al is het alleen maar om te checken of hot potato niet vreemd gaat.Belle? Zou leuk zijn... maar onwaarschijnlijk.
Ik gok op Layla! Die had al laten weten dat ze graag een keer aan een gangbang zou deelnemen. Dus, als Liesa haar uitgenodigd heeft zou niet eens zo vergezocht zijn!
Ik lach me kreupelAl is het alleen maar om te checken of hot potato niet vreemd gaat.
Natuurlijk alles komt dik inorde stay tune. Recensie van mij zal volgen hoor maar goed dit gaat niet meer over het topic hè dus back to te point hèDan hoop ik dat je hersteld bent als je naar Empress Layla gaat.