Voormalig lid 6687
Meubelstuk
zo n gb is n fantasie maar t lef heb ik nietDaar gaan we je aan houden natuurlijk...
ik vind t stoer van Lisa sowiso
maar ook de mannen die t durven
hoeveel mannen gaan en mogen er???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzo n gb is n fantasie maar t lef heb ik nietDaar gaan we je aan houden natuurlijk...
Gaan weet niemand, mogen, volgens mij geen limiet gesteld. Zonder reservering naar toe te gaan. Kweenie hoe lang de Steenweg is, maar er kan weleens filevorming ontstaan als ik de animo hier zo lees. Zowel qua auto's als mensen die naar binnen willen.hoeveel mannen gaan en mogen er???
Comfortabeler in lingerie/ naakt dan met kleren aanJeetje ben je nou alweer naakt aan het rondlopen??
@Lisa Lefèvre Zijn er lockers om je spullen op te bergen of gooien we al onze kleren op een grote hoop?
Er gaat een vestiaire systeem zijn en waardevolle spullen in kleine genummerde bakjes die bij de kassierster blijven. Dus onder toezicht@Lisa Lefèvre Zijn er lockers om je spullen op te bergen of gooien we al onze kleren op een grote hoop?
Hey, geen moeilijke woorden, het is voor mij ook vrijdagavond. en ik weet oprecht niet wat dat betekentWe gaat een vestiaire systeem zijn ...
Hey, geen moeilijke woorden, het is voor mij ook vrijdagavond. en ik weet oprecht niet wat dat betekent
Is dat het verschil tussen Nederlands en Vlaams @Spieker = Out is mijn vaste vertaler. Help hier evenHey, geen moeilijke woorden, het is voor mij ook vrijdagavond. en ik weet oprecht niet wat dat betekent
Ooooohhhh!In het Nederlands; kleedkamer.
Dus een soort wardrobe.
Ja met kapstokken etcIn het Nederlands; kleedkamer.
Dus een soort wardrobe.
Ooooohhhh!
Dat heet een garderobe.In het Nederlands; kleedkamer.
Dus een soort wardrobe.
Dat heet een garderobe.
Het is inderdaad bedoeld als garderobe met gesloten kastjes om je waardevolle spullen in te bewaren.Is dat het verschil tussen Nederlands en Vlaams @Spieker = Out is mijn vaste vertaler. Help hier even
Oftewel knipoog is dronkenNa de vrijmibo zijn we altijd beetje leutig.(vrijmibo dat woord kennen de Vlamingen dan weer niet )
Is ook met een knipoog . Ik kom ook maar als beveiligingik heb geen kwade dronk.
@GreyFox kom je ook? Is voor jou niet ver.
Volgens mij was het behoorlijk on topic om de boel te verduidelijken.@GreyFox I tried my best
Je hebt dat super gedaan, voor op een vrijdagVolgens mij was het behoorlijk on topic om de boel te verduidelijken.
In Nederland noemen we dat garderobe, maar het woord vestiaire kende ik ook wel. En er bestaat ook nog zoiets als GoogleIs dat het verschil tussen Nederlands en Vlaams @Spieker = Out is mijn vaste vertaler. Help hier even
Die zullen er ook zijnIs ook met een knipoog . Ik kom ook maar als beveiliging
Helaas heb ik die dag een tandarts afspraak die al ettelijke maanden vastligt.ik heb geen kwade dronk.
@GreyFox kom je ook? Is voor jou niet ver.
Stuur even een mailtje wil jeAlright, nog maar wat on topic vragen voor @Lisa Lefèvre
Pijpen zonder condoom?
Wat zijn de regels rondom klaarkomen? In mond? Gezicht? Borsten? Neusgat? Grote teen? Of alleen in condoom?
Vingeren en beffen mag ook?
Ik ben zo'n uihoofd die weinig impliciet snapt en het expliciet genoemd moet hebben.