- 1.118
- 10/09/22
- 4.210
25 10 is een mooi getal @Lisa Lefèvre
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDankjewel allebei Spannend zo de eerste keer. Maar heb alle vertrouwen in mijn collegaatjes en de heren. We gaan er een leuk geil feestje van makenIk sluit mij bij forumlurker aan. Ontzettend veel plezier en doe rustig aan bij de dames, maar ook weer niet te rustig .
Jah, Bedankt, wrijf het de mannen ,die niet in de gelegenheid waren om te komen, nog maar even in, ik had ook zeker zin gehad om dit K3 feestje te bezoeken, hoop dat jullie ook eens plannen maken om NL te bezoeken.We gaan er een leuk geil feestje van maken
Is er iets in de erodanceIk ben beetje bang voor te druk.
Maar in ieder geval plezier.
Ben nog wel in de buurt daar vandaag
Over twee wekenVeel plezier allemaal. Hopelijk lezen we vanavond al een mooi verslag van deze spannende dag Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn!
En ik wil graag op Lisa's plek staanIk wil graag achter Lisa staan
Moet je dan ook weten dat ik tijdens de bang meermaals naar haar ben gegaan voor mevrouw te laten genieten, kreunen, trillen, spuiten ... Op een gegeven moment likte ik der, speeltje aan de clitoris, 2 mannen aan der borsten en l*l in haar mond. She loved it, de omstaanders ookEn ik wil graag op Lisa's plek staan
Ik denk dat ik dat wel kan overtreffenMoet je dan ook weten dat ik tijdens de bang meermaals naar haar ben gegaan voor mevrouw te laten genieten, kreunen, trillen, spuiten ... Op een gegeven moment likte ik der, speeltje aan de clitoris, 2 mannen aan der borsten en l*l in haar mond. She loved it, de omstaanders ook
You can't do that alone Oooh tepelstickers. Voor op de foto hèIk denk dat ik dat wel kan overtreffen
Zonder gekheid, wat is dat zwarte op haar tepel?
Was bij die gelukkige 2 mannenMoet je dan ook weten dat ik tijdens de bang meermaals naar haar ben gegaan voor mevrouw te laten genieten, kreunen, trillen, spuiten ... Op een gegeven moment likte ik der, speeltje aan de clitoris, 2 mannen aan der borsten en l*l in haar mond. She loved it, de omstaanders ook
Dankjewel voor de leuke review Dit is het begin van iets heel erg leuksWas bij die gelukkige 2 mannen
Blij dat ik bij 1 van de geile momenten hoor zal ze ook nog veel in m'n gedachten zien passeren! En niet alleen dat momentDankjewel voor de leuke review Dit is het begin van iets heel erg leuks
Weet je, van alle gangbangs dat ik heb gedaan blijven er altijd een paar geile momenten bij. Dat moment met Yentel is ze dus 1 van Bedankt om er meteen bij te springen. Ons ogen kruisten elkaar terwijl ik haar likte, jij ging naar haar borsten en we lachten is geniepig. Beiden met dezelfde missie, ons dame laten genieten. Een kwartet moment tijdens een orgie is altijd geil
Blijft een gangbang, dus wel wat volk. Het ene moment wat drukker dan de ander! Ikzelf had er weinig problemen mee, want de dames zijn echt top in hun aandacht verdelen.. + je hebt af en toe wel wat pauze nodig met zo'n stoeipoezenViel de drukte wat mee? Kon er jammer genoeg niet bij zijn maar probeer de volgende alvast in te plannen. Heb wat schrik dat het te druk is. Beetje reviews zullen me dan sowieso zeker over de streep trekken
Maar, heb ik het goed begrepen dat er dus wel degelijk 4 dames aanwezig waren?Blijft een gangbang, dus wel wat volk. Het ene moment wat drukker dan de ander! Ikzelf had er weinig problemen mee, want de dames zijn echt top in hun aandacht verdelen.. + je hebt af en toe wel wat pauze nodig met zo'n stoeipoezen
Zijn er voor volgende keer ook 4 dames gepland?Ja we waren met 4 dames. Dit zal ook vaak zo zijn. Nadien hebben we afgesproken dat we er een limiet opzetten.
- bij 3 dames 30 man
- bij 4 dames 40 man.
Hoeveel er nu waren ga ik hier niet delen. Want dan gaat onze rekening zo gemaakt worden ken dat al
Ja! Die van eind deze maand wel! Alles staat op TwitterZijn er voor volgende keer ook 4 dames gepland?