Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat ga ik binnenkort bekendmakenWanneer is er nog eens een editie?
Is dit dan niet 11 april?? 9 April is in mijn agenda een zondagDinsdag 9 april is het zover maar ik wacht op de confirmatie van een 4de partij voor de affiche te maken
Of je bent een maand te vroeg want 9 mei is wel op een dinsdag....Dinsdag 9 april is het zover maar ik wacht op de confirmatie van een 4de partij voor de affiche te maken
Waar het altijd al doorging meer info volgt. Zoals al eerder vermeld, ik wacht nog op confirmatie om alles bekend te maken.Meer info is welkom lieverd. Waar gaat dat fijn feestje door? Ik zou graag eens komen..
Oooeh! Ik schiet direct in gang om vrijaf te hebbenOmg heren ik ben er met mijn hoofd niet bij. Ik ben duidelijk in vakantiemodus.
Dus DINSDAG 9 MEI
Affiche en info volgt nog.
(Mij geen berichten en mails hierover sturen voordat ik alles heb bekendgemaakt. Ik wacht op confirmatie voor het maken van de affiche)
Do's: PoepenStomme vraag wss als leek. Maar inschrijven voor en meedoen met een gb hoe gaat dat in het werl? Wat zijn do's, wat zijn donts?
Zoekfunctie gebruiken, kom je vaak al een eind mee..Stomme vraag wss als leek. Maar inschrijven voor en meedoen met een gb hoe gaat dat in het werl? Wat zijn do's, wat zijn donts?
Voor een NL al goed ingeburgerdDo's: Poepen
Don't's: Inschrijven
Het is triest. Weetje ik zeg vaak 'het is niet omdat een dame een relatie krijgt dat ze stopt met het werk. Maar het is door de klanten zelf dat ze stopt.'Dat is gewoon het grote nadeel van een forum als dit, er zitten helaas soms ook nare lui tussen.
Altijd zitten er weer tussen die andere proberen te beschadigen, of beginnen te stalken. Ik heb dit ooit meegemaakt bij een dame die toen prominent aanwezig was in een chatgroep en ook prive ontving. De hele chatgroep was op een gegeven moment bij haar langs geweest, echt super leuk. Maar.. op een gegeven moment ging het mis en waren er een aantal die haar begonnen te stalken en zwart probeerden te maken. Op een gegeven moment kwam ze ook geheel onterecht op het nzcforum terecht. Dit alles had zo'n impact op haar dat ze toen uit de chatgroep gegaan is en zelfs een tijd niet heeft kunnen/durven werken. Triest.
begrijp ik. Maar wij moeten de service wel verlenen hè Marco. Wij moeten er seks mee hebbenZelf zie ik nog steeds zoveel meer moois dan lelijk...
Bedoel je 'n uitsmijter ?Buitenwipper aannemen ?
Eigenlijk hoef je de service niet te verlenen er je hoeft er geen sex mee te hebben. Geld teruggeven en zeggen dat het voor jullie niet werkt omwille van zijn gedrag en hygiëne.begrijp ik. Maar wij moeten de service wel verlenen hè Marco. Wij moeten er seks mee hebben